• snofsan

varför e de så svårt för män att vara romantiska??

ja just det varför ska de vara så svårt för män att vara romantiska egentligen...

kanske finns de nån romantisk karl där ute som planerar massa men ja tvivlar på att de e särskilt många...

ta min karl tex... förr förra julen fick jag pokermarker i julklapp...jippie.. ja spelar inte ens poker.. vilket han gör... å förra julen fick jag en brödrost.. *suck*

man skulle skicka honom på en romantik skola finns de ??

jag älskar min m2b men ibland vill ja bara ha en blomma elle nått.... fast å andra sidan har han kommit med hem med en cola (han vet att ja gillar det).. men oftast e de ja som får stå för romantiken här hemma...

Men då e frågan e de så att en kvinna har större förväntningar på romantik än en karl.... elle har ja enkelt läst för mycker harlequinn böcker..

• Svar på tråden varför e de så svårt för män att vara romantiska??
  • snofsan
    Misery skrev 2007-10-15 16:29:24 följande:
    personligen så skulle jag nästan bli sårad om min gubbe fick för sig att ge mig röda rosor.en sån opersonlig standarspresent sänder enligt mig signalen "jag känner att jag bör ge dig något, men tycker inte det är värt att försöka komma på något med lite substans bakom" alternativt "jag är fjorton år"samma sak gäller choklad, nallebjörnar, "en egen stjärna" och liknande allahjärtans dag - dynga.
    och den här kommentaren då?...

jag e lugn men blir irriterad när du skriver sånt om att tex. m2b skulle komma hem med en ros till mej så skulle han vara fjortis elle helt osmart...
  • Misery

14 år och fjortis är inte samma sak, och sluta hetsa upp dig över en persons åsikt, jag har inte sagt ett ord om din M2B.

snofsan skrev 2007-10-19 08:24:39 följande:
    och den här kommentaren då?...jag e lugn men blir irriterad när du skriver sånt om att tex. m2b skulle komma hem med en ros till mej så skulle han vara fjortis elle helt osmart...
  • Misery

och jag kunde ärligt talat inte bry mig mindre om vad din M2b tar med sig hem till dig, jag förklarade på hur JAG ser på det hela, i MITT förhållande.

är det så provocerande för dig med åsiker olika från dina?

• snofsan
    Misery skrev 2007-10-19 09:13:24 följande:
    14 år och fjortis är inte samma sak, och sluta hetsa upp dig över en persons åsikt, jag har inte sagt ett ord om din M2B.
    men om du hade läst ordentligt så hade du sett att det stog TEX= till emempel...
  • Misery

nej jag såg att det var ett exempel, du skrev även att du blev irriterad _NÄR_ jag skriver sånt.

jag försår inte riktigt vad et är du bråkar om, om du inte kan utveckla din ilska till en vettig diskussion så ser jag helst att du lämnar mig ifred.

snofsan skrev 2007-10-19 09:41:56 följande:
    men om du hade läst ordentligt så hade du sett att det stog TEX= till emempel...
  • snofsan
    Misery skrev 2007-10-19 09:27:06 följande:
    och jag kunde ärligt talat inte bry mig mindre om vad din M2b tar med sig hem till dig, jag förklarade på hur JAG ser på det hela, i MITT förhållande.är det så provocerande för dig med åsiker olika från dina?
    nej det e inte provocerande, jag skriver bara det jag tycker med elle hur? e det provocerande för dej?

men skit samma orkar inte ödsla nån mer tid på dej
  • 2008-08-09

Men vad skjutton bråkar ni 2 om egentligen? Var för tusan glad istället att ni båda har hittat en karl som NI tycker är romantisk!

• snofsan

Misery : varfrö börja du skriva i denna tråden ifrån början?

den här tråden e juh inte den första du tjafsar i...

• Misery

det är ju du som tjafsar?
    lämna mig ifred är du snäll.

snofsan skrev 2007-10-19 10:02:23 följande:
    Misery : varfrö börja du skriva i denna tråden ifrån början?den här tråden e juh inte den första du tjafsar i...
  • Misery

jag håller med helt.

2008-08-09 skrev 2007-10-19 09:46:55 följande:

Men vad skjutton bråkar ni 2 om egentligen? Var för tusan glad istället att ni båda har hittat en karl som NI tycker är romantisk!
Svar på tråden varför e de så svårt för män att vara romantiska??