• snofsan

varför e de så svårt för män att vara romantiska??

ja just det varför ska de vara så svårt för män att vara romantiska egentligen...

kanske finns de nån romantisk karl där ute som planerar massa men ja tvivlar på att de e särskilt många...

ta min karl tex... förr förra julen fick jag pokermarker i julklapp...jippie.. ja spelar inte ens poker.. vilket han gör... å förra julen fick jag en brödrost.. *suck*

man skulle skicka honom på en romantik skola finns de ??

jag älskar min m2b men ibland vill ja bara ha en blomma elle nått.... fast å andra sidan har han kommit med hem med en cola (han vet att ja gillar det).. men oftast e de ja som får stå för romantiken här hemma...

Men då e frågan e de så att en kvinna har större förväntningar på romantik än en karl.... elle har ja enkelt läst för mycker harlequinn böcker..

• Svar på tråden varför e de så svårt för män att vara romantiska??
  • 2008-08-09

Beror väl lite på vad man definierar som romantiskt. Min karl är inte typen som hittar på överraskningar, presenter osv hela tiden. Men det är aldrig något jag har suktat efter heller..
    Däremot är han världens romantiska karl när det gäller andra saker, sånt som JAG tycker är viktigt....ord/gester i vardagen.

• hannis83
    snofsan skrev 2007-10-11 12:47:24 följande:
    förr förra julen fick jag pokermarker i julklapp...jippie.. ja spelar inte ens poker.. vilket han gör... å förra julen fick jag en brödrost.. *suck*
    hihihih!
    tänk om han tyckte att pokermarker var världens mest romantiska present, typ "nu kan vi spela...IHOP!"
  • Misery
    rosesarered skrev 2007-10-15 18:09:10 följande:
    Jag tycker om röda rosor. Det kanske man kan klura ut genom att se min presentationsbild. Nej han är inte 14 år:Psom sagt romantik är ett flytande begrepp.
    exakt min poäng ^_^
  • snofsan

Misery : får man fråga vad DU tycker e romantiskt då?

..............................................

hannis83 skrev 2007-10-15 18:38:20 följande:
    hihihih!tänk om han tyckte att pokermarker var världens mest romantiska present, typ "nu kan vi spela...IHOP!"
    hehehehe ja de kanske han tyckte...
  • Misery

nej, inte på rak arm, men lite mer genomtänkta saker.

snofsan skrev 2007-10-15 18:53:05 följande:
    Misery : får man fråga vad DU tycker e romantiskt då?.
  • snofsan

Men jag är nog en sånt där dum våp som gillar dom så kallade "standard" presenterna å jag fullkommligt ÄLSKAR alla hjärtans dag

å speciellt ÄLSKAR jag att läsa en riktigt sliskig tååår dryppande HARLEQUIN :P

• snofsan
    Misery skrev 2007-10-15 16:29:24 följande:
    personligen så skulle jag nästan bli sårad om min gubbe fick för sig att ge mig röda rosor.en sån opersonlig standarspresent sänder enligt mig signalen "jag känner att jag bör ge dig något, men tycker inte det är värt att försöka komma på något med lite substans bakom" alternativt "jag är fjorton år"samma sak gäller choklad, nallebjörnar, "en egen stjärna" och liknande allahjärtans dag - dynga.
    och det gäller hotell å picknikcar å sånt med då?
  • snofsan

lillSessan: vilken tur du har med en sån man

• Misery

hur menar du nu?

snofsan skrev 2007-10-15 19:17:56 följande:
    och det gäller hotell å picknikcar å sånt med då?
  • snofsan

Misery. ja de e juh romantik, brukar dom flesta köra med så ja undrar om det med ingår

Svar på tråden varför e de så svårt för män att vara romantiska??