• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • CaCC

Det blir i Norra Kyrketorps kyrka i Skultorp utanför Skövde och lokalen ligger också i Skultorp, men lokalen är väl inte hundra bestämd än.

Mickes tös skrev 2007-11-26 16:48:32 följande:

CaCC: håller med till fullo, det var först efter att kyrkan var bokad som det var på riktigt... Vart ska ni vara någonstans?
  • Pärlhönan

Är det kyrkan o lokalen som ligger på var sin sida av vägen??

• CaCC

Japp, det stämmer bra det.

Pärlhönan skrev 2007-11-26 19:56:41 följande:
    Är det kyrkan o lokalen som ligger på var sin sida av vägen??
  • Pärlhönan

Där har jag jobbat på ett bröllop en gång. Kalasfin lokal.

• CaCC

Ja jag tror den kan bli riktigt fin. Stort och bra.

• Pärlhönan

Uteplatsen är ju kanon för lite mingel också!

• CaCC

Men hur är det, sitter uteplatsen ihop med stora salen eller?

• CaCC

Jag va där på dop för nåt år sen, men minns inte riktigt hur det är upplagt nämligen. Ska dit och titta nån dag.

• rosalin

idag kom proverna från calligrafen. Så nu står det mellan tre olika inbjudningskort.. Insåg att det blir både billigare och snyggare att köpa därifrån än om jag skulle ha gjort dem själv. De se verkligen jätteproffsiga ut och det är ju det vi vill, de ska ju matcha stilen man vill ha på sitt bröllop.. Och jag hde absolut inte lyckats med nått lika snyggt själv

• rosalin

men vad svårt det är att välja.. kan man ha ett inbjudningskort i silver trots att man inte har något annat i färgtemat i silver?

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)