• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • CaCC

Idag har vi bokat kyrka och preleminärbokat festlokal. Den 23 augusti blir det av. Känns så annorlunda nu när det är bokat. Känns mer på riktigt.

• Mickes tös

CaCC: håller med till fullo, det var först efter att kyrkan var bokad som det var på riktigt... Vart ska ni vara någonstans?

• rosalin

CaCC : ja visst blir det mer på riktigt. När jag skulle ringa och boka fick jag kalla fötter och sköt på det enm hel vecka innan jag kom till skott. Som sagt, det blir ju på riktigt när man bokat kyrkan och lokalen

• Mickes tös

jag har bokat frissa idag, lite tidigt kanske men men allt som bli gjort känns skönt

• Pärlhönan

Frissa har jag också redan bokat
    Funderar på ring nu, kanske ska gå o kika lite på det. HAr ju ideer om hur den ska se ut.

• Pärlhönan

Bella30: Hört något från Dagsnäs?

• Bella30

Tyvärr inte, och hon svarar inte i telefonen heller.
    Jag känner att tiden börjar bli knapp, pga vi gifter oss 10/5.
    Så vi skall kika på Karstorp i veckan, fick festmenyn därifrån i dag.
    Pratade med Götala Herrgård i dag, och frågade om möblemanget (såg bara fula stolar i bok när vi kikade in där igår) & det är de stolarna de har. Vill ha vita stolar! Löjligt, men annars passar det inte till våra färger vitt/lime/silver...

Pärlhönan skrev 2007-11-26 19:23:02 följande:
    Bella30: Hört något från Dagsnäs?
  • Pärlhönan

Attans då. Vi gifter oss i juni. Har i och för sig redan en lokal som vi är nöjda med. Men jag tycker det är kul att spana på andra intressanta objekt

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)