• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • Mickes tös

Silver är ju en ganska neutral färg som går ihop med det mesta så det borde väl gå

• Bella30

Vi skall åka ut till Karstorp och träffa Claes (ägaren) nästa lördag. Hoppas, hoppas att deras festvåning är fin!

Har pratat med floristen ang. min brudbukett, kyrkdekoren och dukningen på middagen. Hon tar han dom allt & tycker att det skall bli såååå kul. Roligt med positiva människor som har serviceyrken !

• Mickes tös

Bella30: Håller tummarna. Är lite nyfiken på vad det kostade på Götala, vet du det eller var ni bara där och tittade på möblemanget?

• Bella30

Ja, jag vet priserna på maten = billig!
    Om du vill så kan jag maila dig menyn !
    Inboxa mig isf!
    /Bella

• Bella30

Du har mail med pdf-fil på menyn från Götala Herrgård.

Mickes tös skrev 2007-11-27 20:45:54 följande:

bella30: du har mail
  • Mickes tös

Tackar och det var ju som du sa inte så farligt dyrt om man jämför, men vad skulle det kosta att vara där? någon form av lokalhyra eller så?

• Bella30

Ring & fråga! Eller maila dem... Jättetrevliga & tillmötesgående!

Mickes tös skrev 2007-11-28 09:28:37 följande:

Tackar och det var ju som du sa inte så farligt dyrt om man jämför, men vad skulle det kosta att vara där? någon form av lokalhyra eller så?
  • Mickes tös

okej, ja vi har ju redan bokat lokal var bara nyfiken om du visste. Tror ju inte att de kommer under våra 250 för lokal hela helgen

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)