• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • Bella30

Kikar bara in en sekund från jobbet för att berätta om min lilla tur till Bolum...
    Det låg jättefint, lokalerna var ljusa & fräscha, och ganska trendigt inredda.
    MEN, de ligger lite för långt från våran kyrka...
    Och så kändes det lite för "lantligt"...
    Men ett toppenställe som sagt!

• Mickes tös

hum, sitter här och borde plugga men istället funderar jag bara på vad jag skulle kunna göra härnäst med bröllopet, känns som våran planering har stagnerat lite och det känns så tråkigt... men jag skrev ju i alla fall ett förslag till text till inbjudningskorten igår, som jag faktiskt blev rätt nöjd med, fast nu måste jag bara bestämma hur korten ska se ut...

• tolonta

Mickes tös skrev 2007-11-30 12:13:43 följande:

hum, sitter här och borde plugga men istället funderar jag bara på vad jag skulle kunna göra härnäst med bröllopet, känns som våran planering har stagnerat lite och det känns så tråkigt... men jag skrev ju i alla fall ett förslag till text till inbjudningskorten igår, som jag faktiskt blev rätt nöjd med, fast nu måste jag bara bestämma hur korten ska se ut...
    Lycka till med det :) Jag vet inte hur många gånger mamma suckade när jag inte kunde bestämma mig hur jag ville att det skulle vara... Eller när jag ville ha det på ett sätt som inte gick (har ni denna i guld? jag skulle vilja ha en penna som är tunnare än denna men tjockare än denna... osv...) Ändå tog det BARA knappt två timmar...
  • Pärlhönan

sitter också o borde plugga då jag har tenta i morgon. Men har tappat suget nu lite på eftermiddagen. Måste hitta det snart!

• Mickes tös

ja det är ett elände med bröllop och studier motivationen som (för min del) var dålig innan blir nu ännu sämre när det finns något roligare att tänka på...
    Har påbörjat ett kort, men min konstnärliga ådra är ganska begränsad så jag vet inte riktigt får nog bli några fler försök innan jag kommer att hitta något som duger...

• Bella30

Jag kan glädja er med att det är (i bland ) svårt att koncentrera sig på jobbet för hela jag tänker "BRÖLLOP" !
    Som tur är får jag en hel del gjort ändå, det är nog min personal glad för !
    Nu skall jag sluta för dagen, ännu en arbetsvecka till ändå...
    Och i morgon är det julmarknad... Mys!

• Pärlhönan

Bella30: hur har det gått med fotografjakten?

• Pärlhönan

Fasiken nu har jag på bild hittat fler klänningar jag vill prova. Roligt men man får ju nästan beslutsångest Finns ju så MÅNGA fina

• Bella30

Vi har bokat Doverholm kl:12-17 på våran bröllopsdag !

Pärlhönan skrev 2007-11-30 17:38:31 följande:
    Bella30: hur har det gått med fotografjakten?
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)