• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Ab fab

fru tez- jag tycker verkligen den äkta mannen förtjänar en hel drös guldstjärnor

• Frujj

Tjena tjejer
    Hoppas allt står bra till hos alla!
    Måndag igen... jösses vad veckorna går fort

Kul att höra från dig, Nibla, och alla andra också såklart!

Har i tankarna att fixa en facebook men tiden räcker inte!!

• Frujj

Har ni några bra tips för en möhippa till våren?? Jag ska vara tärna på min kompis bröllop till våren och har börjat spinna på lite möhippe-idéer..

• Frujj

Nides: Brrr ribbåt i mars.. huuua mig.. *fryyyyser*

• FruTez

God morgon!

Hoppas allt är bra med er tjejer! Idag är vi med i GP! Har jag hört iaf. för tidniningen kommer inte förräns 9 tiden här på jobbet!

• FruTez

Och med VI så menar jag ju maken och jag och inte vi här på tråden! *skratt*

• Ab fab

möhippeidéer... lovar att fundera ordentligt. här borde ju finnas en o annan erfarenhet

Slöade mig igenom gårdagskvällen. Lagade mat, gjorde musli o sen tittade jag på CSI.. så spännande var jag..

• FruTez

Ab. Låter som en perfekt vardagskväll tycker jag!

• Carma07

Hade också en lugn hemmakväll. Brukar alltid ha så svårt att komma i säng, så nu har jag bestämt mig för att jag ska göra mig klar innan nio. Då är det bara att krypa till sängen efter jag har somnat i soffan efter "nio-serien" Sedan kollade jag på CSI och kröp till sängen direkt efter det och somnade på stört. Det var ett bra knep. Det är ändå alltid då som jag somnar.

Tezz: Spännande med bild i GP. *rusar ner för trappan för att kika*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5