• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Ab fab

Läskigt med möglig tryffel... brrr.. du måse kompensera dig idag med dubbelt så mycket choklad

addiz- tar du med dig kakao till i morgon?

igår fixade jag presenter att ta med till Argentina, valde foton med fotografen (suck va dyrt...) o sen ominstallerade jag datorn. alla gamla mejl är borta- har ni skickat den senaste veckan finns risk att jag inte läst dem tyvärr.

• FruTez

Ab: Tråkigt att allt är borta! Är det något speciellt du saknar så kanske vi kan maila över det igen, om nån har kvar det!

Addiz: Det tråkiga med Make Up Store är att den där summan som man får plocka smink för tar slut alldelles för fort! Hahaha!

• Carma07

Halloj

Säger som Tezz: Äntligen fredag!!! Igår var vi på Allum hela kvällen och inhandlade bl a saker till korgen som vi ska ge bort ikväll. Det blev lite gott och blandat från Oil and Vinager och fyllde på med lite från Ica Maxi. Ikväll ska vi åka dit med den och hämta upp dem och bjuda dem på restaurang. Vi kunde inte komma på något bättre och hoppas det blir bra.

Addiz: Vad kul att gå på sminkkurs. Håller med Tezz om att pengarna tar slut alldeles för fort.

Måste jobba undan idag och komma hem tidigare. Göra mig iordning för ikväll och förhoppningsvis hinna packa inför helgen. Annars får jag göra det inatt.

• Ab fab

vilken bra present carma- de låter perfekt med korg o krogbesök. de kommer ju älska detta.

vi håller på med tackmiddagen för våra toastmastrar. har hyrt hus i hunnebo en helg i januari. (företaget har hus där). hela familerna skall dit vi blir 11 pers o så skall vi ha pirathelg. skattjakt, korvgrillning o fiske. det skall bli kul o lagom i pris- huset kostar 450 kr att hyra för allihopa

• Carma07

Hemma för att göra mig och annat iordning.

Ab: Låter som en supertrevlig present till era toastmastrar.

Ha en trevlig fredag!!

• Ab fab

ladies, my favourite ladies!

jag önskar er en fantastisk helg. För min del vätnar aw med lite champagne på SOHO o i morgon skall jag på utflykt men några av mina favoritmänniskor.

PUSS

• FruTez

Ha det så trevlig ikväll Carma och Abbe!

Ikväll ska jag krypa upp i soffan, titta på några Heroesavsnitt och förhoppningsvis få käkat några bitar tryffel! Hehehe!

Ha det så mysigt i helgen tjejer! :)

*pözzz*

• Bauti

Här bakas det paj för fulla muggar

Har varit å vaxat och gjort nya naglar. Känner mig SÅ fin
    Kanska inte skulle gjort bikinivaxningen
    AJJJJJ
    Satan i gatan vad ont det gjorde!!! *svettas av smärtan*
    Men , den som skall vara fin får lida pin (måste varit en man som kom på det uttrycket).

Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Löv jo
    Fru Asp *fniss*

• Addiz

Hej tjejer!

Linum, nibla: var det nån av er som hade ett foto på era bakelser uppställda!?? vore jättetacksam om ni kunde maila mig isf, vi kan inte bestämma oss =/

Och var det möjligtvis nån som hade ett foto på Carmas eller Nickes tårtor?

Vi tror att det blir lättare för oss om vi kan visualisera... ;)

*krma på er*

• Carma07

Tillbaka igen efter en jättetrevlig kväll. Nu ska här packas och donas.

Addiz: Kan maila över lite bilder till dig på vår tårta. Den är likadan som Nickes.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5