Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
klart värt ett besök om man har rätt storlek. även herrar strl 42 - r brukar hitta bra dojor där
Addiz- ligger mejl till dig ang Paristips
Tack snälla söta Carma för den fina korgen. Jag hjälper gärna till nästa gång du gifter dig
Halloj girls
Hoppas helgen har varit bra. Min var väldigt konstig. Jag kan skriva om det i nåt mail någon dag. Hinner inte ikväll.
Har du fått nån bild på tårtan Addiz? Säg till om jag ska maila nu annars.
Godmorgon i tråden. Eller förmiddag iaf.
Ab: Det var så lite. Jättemycket tack för er hjälp med maten och serveringen.
Det blir absolut inget mer bröllop, men man kan väl kanske hitta på en stor fest ändå.
Frujj: Kul att höra av från dig. Hoppas allt är bra med dig.
Bauti: Kom på imorse att jag kanske kan köpa några av dina fina bladfat och ge till tjejerna som sjöng och spelade i kyrkan. Men isf kan jag inte vänta till er julmarknad. Kan jag komma innan och köpa om det blir det?
HALLÅÅÅÅÅ
sover alla idag? jag är ju pratsugen och totalt ointresserad av att jobba. lite resfeber kanske
Hej Ab!! Vi har jättemycket att göra på jobbet och jag hinner inte sitta här länge till. Tack för fikat igår förresten.
Önskar dig en superduperresa redan nu utifall att jag missar dig senare under dagen.
vilken perfekt present till solisterna- bautis fat är ju så vackra.
jag borde jobba men jag har ingen lust idag ... hihi...
Hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er!
Abb: Har frågat det tusen gånger förrut, när är det ni åker?
Carma: Jobba inte ihjäl dig nu! Du måste spara dina krafter till nån kommande pysseldag! *fnissar*