Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Till alla underbara + brudar
Halloj
Fullt fart på jobbet igen. Det blir nog en sen kväll idag också, men förhoppningsvis inte till 02.30 iaf.
bauti: Tråkigt med förkylning. Fnissade lite åt ordet "keramikråd". Tyckte det lät gulligt.
Hoppas att det inte blir långvarit utan att du får komma hem till soffan snart igen.
Nides: Håller tummarna att det inte stör er resa utan att ni får komma iväg och ha det bra.
Bauti: kunde du maila mig er fotolista?
Linum: fanns det nån möjlighet att jag kunde komma förbi er och köpa två flarror? Hur mycket vill ni ha för dem?
Är det nån som kan tänka sig att se över vårt infoblad till inbjudan? Vill inte missa nåt ju....
Addiz
Blubb blubb, det har jag glömt.
*kastar mig in på mailen*
Addiz
Det e bara att maila över info bladet så skall jag kolla :-8
Bauti: Tack för listan! Och jag har mailat dig! Om du orkar får du jättegärna kolla!
en kortishälsning från stora världen. landade i morse- nu har vi kollat in stan. Så himla fint här är. En rundtur o snart är vi bjudna på middag. Fler o mer uttömmande rapporter senare
Abbe: hoppas du får en helt fantastisk resa! =) *många kramar*
Abbe
Heluuuuuuuuu från dimmiga Mölndal
Inte alls avundsjuk. Sitter gärna här och fryser *hihihi*
Addiz,
Tyvärr hittade jag inte fotot med våra bakelser...
Jag och N var i Ullared igår. Vi tog ledigt efter lunch och stack dit, på N:s initiativ! Jag blev jätteförvånad och var tvungen att känna på hans panna ifall han fått feber.... Hehe!
Det som inhandlades:
Timers till lampor, schampoo, CD-skivor, verktygslåda, vas, krukor med söta tomtar som sitter på kanten, en karamellskål, en klänning, en tunika, en kofta, fleecetröjor som man inte är rädd att sketna ner när man är ute i trädgården, torkställning, tändare, kattsand, kattmat.
Eftersom jag bestämt att jag ska dit om tre veckor med tre kompisar fick N välja vad vi skulle titta på och när det var dags att åka hem. Jag ska ju ändå dit och "rota" på riktigt den 21/11. Hahah! Det var enormt mycket folk igår.
Ikväll har jag varit på en skum teaterpjäs/musikal på Folkteatern. Den hette "Gitarristerna" och var väldigt märklig.......Men det var gratis! Haha!
I helgen ska jag till Borås och ut och äta med min bror och hans sambo. Ska bli trevligt!
Förresten, helgen över första advent ska jag och N på spa i Lundsbrunn! Ska bli såååå mysigt. Tvårätters middag, spabehandlingar och bada bubbel.
Kram på er så länge!