• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Carma07

Godkväll! Precis slitit mig ur tv-soffan och bör gå och lägga mig. Imorgon ska vi in till jobbet och göra det som är absolut nödvändigt och sedan slutar vi. Ska bli skönt.

Nibla: Kul att höra från dig. Troligtvis kommer jag också åka till Ullared snart om jag bara kan vara ledig den dan. Inte dåligt att få frågan från mannen att åka dit. Tror aldrig det skulle hända här hemma. Spa låter inte helt fel. Längtar tillbaka till Falkenberg.

Ab: Trevligt med lite reseinlägg från dig. Har ni det varmt och gott? Fast vad gör det? Säger som bauti; inte aaaaallls avundsjuk, tycker det är härligt att frysa. *hahaha*

• Frujj

Nibla: Vad lustigt, jag var oxå på Ullared igår, vi åkte vid 14.30 så vi kom nog dit senare än dig men då var det inte så himla mycket folk! Ganska lagom faktiskt. Vad lustigt att det kan svänga så!

Carma: jobba lungt ikväll, skönt att det är fredag imorgon!

Har just kollat på DH, satt och fnissade åt Gaby och Susans bröllopsplaner, gissa vad (vem) jag tänkte på *garvar*

Ha en bra helg!

Abbe: Hoppas resan blir underbar!

• Carma07

Oj, ingen som har skrivit här idag ännu. Undrar om alla är lediga från jobbet.

Är inte så effektiv idag så mina arbeten jag behöver utföra idag tar lite extra tid. Seeeeggt. Men, men...jag får skylla mig själv.

Passar även på att önska er alla en trevlig helg.

• FruTez

Carma: Jobba inte ihjäl dig nu bara hörrö!

Önskar också er alla en riktigt trevlig helg, KrraammM!

• Addiz

Ha ha, höll på att skratta ihjäl mig på slutet... =)

• Carma07

Addiz: Hemma ikväll eller något i helgen?

• Addiz

carma: vi är hemma till 19.30 idag. Annars är jag hemma lite sporadiskt i helgen, och hela söndagen tror jag (inbjudningarna måste bli färdiga)

• Addiz

Hmm, istället för " i helgen" skulle det vara "på lördag"...

• Carma07

Addiz: Om jag hinner ikväll annars blir det nog lättast söndag. Jag ringer eller sms:ar och kollar.

Nu är jag snart klar på jobbet. *yipppie*

• FruTez

Sådär, nu har jag gjort något otroligt trendigt... hihi! Jag har skaffat mig en egen blogg!!

terezasblogg.blogspot.com/

Så har man nånstans att skriva av sig av sina vardagstråkiga tankar! Hihi!

Kram o trevlig helg!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5