• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Frujj

Halloj!Nyss hemkommen från Ullared med treeeeee kassar
    Köpte nya skor till mig (stövlar, sketasnygga ) och till lilleman och så en massa lull-lull inne på Gekås. Blev några julklappar inhandlade bland tandkrämer ohc shchampoflaskor.. hihi
    *nöjd*
    Men jösses vad man skulle kunna handla där inne om man inte la band på sig.. kläderna gillar jag inte så himla mycket men grejor... där finns ju ALLT.... och lite till

Carma: Hoppas nattajobbandet går bra!

• Carma07

Frujj: Än så länge går nattjobbet bra. De har fixat lite goda nackmackor till oss här så vi kan fika när vi blir hungriga. Och med bra musik på radion så orkar man ganska mycket. Än så länge iaf. Kul att du hittade mycket som du blev nöjd med. Har fått erbjudande att hänga med ner till Ullared och ska se om jag kan åka den dagen. Har inte varit där på massvis med år och är lite nyfiken på hur det är där nu.

• Carma07

Fortfarande på gång, men nu är vi snart klara för idag. Imorgon kommer resten av materialet så vi kan göra resten.

Men... först idag iaf.

• Nides

Hej girls?

Hoppas att alla mår bra idag. Idag mår alldeles förträfflig. Visst är det underbart att kunna känna så. Bara pyttelite rädd. Det har ju varit en orkan som drog över dominikanska. :o( Jag ska ringa vår resebolag o kolla med de. Usch! Tänk om vi inte kan åka. Men det ska inte förstöra min härliga mood idag. :o)

Carma: Hoppas att du inte är alldeles för trött idag.
    Frujj: Låter bra med Ullared. Ska ta mig dit innan jul för att shoppa julklappar. Min svägerska bor en mil ifrån Ullared så varje gång hon kommer på besök får hon en lista som hon ska handla till oss. :o)

Skickar en stor kram till Er alla!

• Bauti

Hej.
    Nu är det min tur att vara förkyld. Ont i halsen och öronen. Inget kul.
    Dumma P som smittat mig.

Nides.
    Annars finns alltid Säffle kvar om ni inte kan åka till DR.

• FruTez

Bauit: Dumma P!! Smittas tillbaka då!

• Bauti

Jag skicker Linus (hunden) på honom istället

• FruTez

Bauti: Bra att ha en egen hantlangare! *hehe*

• Bauti

Det värsta är nog att jag måste bege mig ut i det underbara vädret.
    Skall ner till tomteverkstan, vi har keramikråd (som jag tackade ja till att sitta med i).
    Det blir bara en snabbis och sedan hem till min fluff Linus (hunden) och en kopp te med honung.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5