Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
här var det inte mycket liv nu går jag hem. inga planer idag- så skönt...
här var det inte mycket liv nu går jag hem. inga planer idag- så skönt...
God morgon tjejer!
Eller ni som tittar in iaf. Det verkar ju bli mindre och mindre... :(
Idag är det iaf. fredag och jag hoppas på att vi ska få hämta ut vårt fotoalbum och våra förstoringar från bröllopet idag! Vi skulle hämtat dom i onsdags, men de var inte klara... *håller tummarna*
Godmorgon
Inte så ofta som jag är först här. Återigen är det en dag som jag inte har tid med BT.
Jag försöker smita in emellanåt och se hur ni har det.
Till helgen blir det att fixa förhoppningsvis det sista på tackkorten och åka hem till faster en sväng. Dessutom måste jag nog ner till Göteborg och Panduro och köpa mer band till tackkorten. På söndag blir det pysseldag hela dagen. Mestadels startar vi upp julkorten, men det kommer även bli en del grattiskort och andra kort också. Så det blir pepparkakor och glögg på söndag och ev julmusik så man kommer i rätt stämning.
Är någon pysselsugen så säg till. Det finns plats isf.
Tezz: Nu stämmer ju inte mitt inlägg längre. Nu hann ju du före mig.
god morgon.
vi får ge tråden lite konstgjord andning.
hade en e´xtremt lugn o trist kväll igår. var arg efter att ha fått ett sånt tyket svar från en tysk mäklare jag jobbar med. satt o retade upp mig hela kvällen.
idag tänkte jag gå hem lite tidigare. Handla o njuta av att det är fredag. en godispåse o slappa i soffan kanske
imorgon skall vi ha tackmiddag för ett par som hjälpte oss mycket på bröllopet. heldag med tur på i saluhallen, matlagningskurs o spel. söndag skall vi hjälpa mamma med att sätta upp grejer efter renoveringen. sen blir det Operan o My fair lady på kvällen.
God morgon tjejer!
Åh vad underbart det är att det är fredag igen!
Ikväll blir det lite aw & sedan hoppas jag på en lugn & skön helg!
Carma: Åh, va det låter kul med pysselträff! Om jag inte kan komma på söndag så bara måste vi ha en pysselträff snart igen!!
Tjejer, det låter annars som att ni ska ha det riktigt trevlig i helgen! Själv så hoppas jag på att få hämta våra kort från fotografen idag... vi skulle hämtat de i onsdags, men de var inte klara. Det var nått till Albumet som fattades...
Aw låter som en himla trevlig idé idag.
håller tummarna tezz för att korten blir bra. hoppas jag snart får se dem. har du fått bilderna av gästerna ännu?
Åh vad roligt att få hämta bilder från bröllopet...
VI har nog tyvärr kommit fram till att vi inte är nöjda med våra bröllopsbilder...