Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Ab: Nä, vi har inte fått korten än... Det var två veckor sedan vi pratade med A's kusin juh och jag mailade förra veckan... att det ska vara så svårt?!??! A sa igår att vi kanske tom. ska göra så att vi ringer dom imorgon och säger att vi har vägarna förbi och passar på att hämta bilderna då... ja vi får se. Hoppas iaf. att fotografens bilder är klara idag...
Freda: Va är det som inte är bra med era bilder? De bilder jag har sett hittintills har ju varit görsnygga!
Ab igen: Ni ser verkligen glada, avslappnade och så snygga ut på era bilder! Och så måste jag än en gång ge en liten komplimang för dina snygga ben! *fniss*
Carma: Jag kan ta vägbeskrivningen också om det går bra!
tezz- du kan kommentera mina ben hur mycket du vill . jag vill så gärna se dina bilder så hota med att jag kommer o bankar på dem o du inte får korten
ni pysslande gurus- kan ni inte hitta på en bra idé för julkort till mig. de skall vara enkla att göra, se gammaldags ut o bestå av notpapper... det var väl enkelt... hihihi
Jo bilderna här helt ok.
Men jag saknar de där perfekta porträttbilderna.
Vi har många som är bra, men inte så bra som de skall vara.
När jag tittar på andras bilder, så är de så levande, så klara färger, så avlappnade... ja... perfekta!
Jag överväger att klä upp oss igen... & ta nya...
Är jag dum i huvdet som tänker så?!
Vägbeskrivning skickad till er Addiz och Tezz.
Ab: Ska fundera över julkortet som du önskar.
Fredag: Det är ju svårt det där. Frågan är om det blir samma som att ha tagit korten samma dag. Dessutom gå till frissan igen och allt det där.
Carma:
Jo jag vet... men när vi framkallade bilder till tackkorten, så tyckte jag inte ens att de dög till att skickas.
Än mindre till att förtora & hänga på väggen.
Dax för möte & sedan är det dax att bege sig.
Jag berättar hur jag gör... men kan erkänna att jag mailat JB, som fotatde min morgongåva... så får vi se vad som händer.
Trevlig helg tjejer!
Yyyyyyyyyyyeee hhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!
Nu har fotoböckerna kommit. Dom blev jätte bra. Satan vad jag vill ge bort dom NU. Det är ju jätte långt kvar till jul....
oh va kul bauti. kan du inte ta med en nästa gång så vi får se *nyfiken igen*
FredagenDen13,
Vilken fotograf är du så missnöjd med? Så man undviker han/henne.
Bauti: Åh, vad roligt! Så nyfiken jag blir nu. Håller med Ab om att du får ta med en bok nästa gång.