• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Ab fab

nej va synd. vad är det som är fel med dem?

jag är så nöjd med våra. framförallt att vi kände oss så avspända och lugna med fotografen. Det är ju den kommentar vi fått mest- att vi ser så glada ut

• Addiz

Carma: jag kanske är lite sugen på att komma förbi. Jag håller på att slutföra mina inbjudningar och tänkte hålla på med söndag, men jag har båda hundarna (L jobbar) så vi får se hur det blir... Det är antagligen lättare att vara hemma (även om jag då är själv) än att släpa med mig alla grejor jag behöver.... Jag hör av mig på söndag om jag vill komma, för att kolla att det finns plats isf, OK?

Nides: grattis till jobbet!!!!!! *viftar med pom-poms*

Fredag: varför är ni inte nöjda? Bilderna är ju jättefina!!!!

• Ab fab

hej addiz- hoppas vi får tjuvkika på din inbjudan

• Addiz

Abbe; klart ni får! Så fort den första är klar så lägger jag upp foto på facebook el dyl =)

• Addiz

De ser ju nästan exakt likadan ut som jag hade bestämt för flera månader sedan, synd bara att det är så långt mellan tanke och handling *fnissar*

• Ab fab

men hade man varit för snabb hade man skrämt sin omgivning för mycket

• Carma07

fredag: Vad tråkigt att ni inte är nöjda med bilderna. Själv börjar jag ångra mig jättemycket att vi inte försökte knåpa ihop till en riktig fotograf. Vi har fortfarande inte fått bilderna och det lär nog dröja innan det blir av.

Addiz: Du är så välkommen om du vill och hundarna också. Här är gott om plats. Jag kan maila över en vägbeskrivning lite senare idag när jag hinner, så har du den isf.

Dags för lunch nu, jag är riktigt hungrig. Skönt med ett litet avbrott från att måla bokstäver. Det känns som fem myror... LLLL= lätt bokstav, eee= enkel bokstav, kkk= krånglig bokstav.

• Ab fab

synd med fotona carma- hoppas de snart kommer så vi får se dem. vi skall träff fotografen på torsdag (på två månadersdagen...) för att välja ut de bilder vi vill ha kopior på. Vi skall sen välja några somjulklappar till resp föräldrar samt våra två bestmens. Det får nog blir några kort som förstoring att ha i halltrappan också men de vill jag ha svartvita

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5