• Fru Bernhardsson

Förstår inte hut man kan göra så

Fick höra nu på jobbet av en kund som hade varit på en svensexa i helgen och de hade varit två strippor den kvällen. Han berättade att de hade klätt av sig helt nakna och dansat och smekt sig mot den blivande manen. De hade även låtit honom smeka olja på deras bröst.

De värsta av allt va att han berättade för mig med ett flin i ansiktet om att den blivandes bruden hade sagt till att hon tyckte de va fel att ha strippor på svensexa och hon hade sagt till killarna som skulle hålla svensexan vad hon tyckte, Och så ger de honom två.. Jag förstår inte hur man kan göra så.. Nu va de tydligen liv hemma och de va inte säkert att de skulle bli nå bröllop alls..

Vad är de för vänner man har då, de är ju tackvare de nu som de kanske har förstört ett förhållande.

De är inga vänner .. Blir bara så arg när jag hör nått sånt här..

• Svar på tråden Förstår inte hut man kan göra så
  • johanett

Naturligtvis inte.
    Men detta var ju en SVENSEXA för guds skull!

• Liinda_e
    johanett skrev 2007-09-18 18:52:36 följande:
    Naturligtvis inte.Men detta var ju en SVENSEXA för guds skull!
    och på en svensexa kan man göra vad som hellst... typ vad som händer på en svensexa har inte hänt...????
    lr gäller detta allt i livet?
    om dom köpte ett djur och förnedrade osv......
    mördade ngn?
    våldtog ngn...
    okej jag vet att jag nu tog till ytteligheter men vad har det med och göra att det är en svensexa lr en vanlig ute kväll?
    samma värderingar åsikter och känslor finns ju ändå
  • Liinda_e

framför allt respekten ska väll finnas i alla livets skeden även om det är svensexa...lr?

• misstrixie

Jag tycker det är både skrattretande och sorgligt att det fortfarande finns människor som betalar andra människor för att ta av sig kläderna.

Och vad är det för sk*tsnack om mannens "sista kväll i frihet" och "sista chans" att få se en annan tjej naken osv? Man kan ju undra om folk som resonerar så här verkligen vill gifta sig egentligen. Tack och lov är det ju inget tvång eller ens norm att gifta sig, så folk kan behålla sin "frihet" med alla så kallade nöjen det innebär så länge de vill.

Det stinker rutten människosyn om alltihopa. Håller för övrigt med EdithGreen i allt hon skriver.

• johanett

Nej

Liinda_e skrev 2007-09-18 18:59:50 följande:
    och på en svensexa kan man göra vad som hellst... typ vad som händer på en svensexa har inte hänt...????lr gäller detta allt i livet?om dom köpte ett djur och förnedrade osv......mördade ngn?våldtog ngn...okej jag vet att jag nu tog till ytteligheter men vad har det med och göra att det är en svensexa lr en vanlig ute kväll?samma värderingar åsikter och känslor finns ju ändå
    Jamen snacka om ytterligheter! Djurplågeri, mord och våldtäkter är krimunella handlingar som inte har något med denna diskussion att göra.
    För övrigt tycker jag inte heller att en svensexa är att jämföra med en vanlig kväll ute. Grejen är ju att det ska vara busigt kul med grabbarna, och jag tror faktiskt inte att någon på allvar vill såra någon med flit.
    Har man kommit så långt i förhållandet så det är dags för giftermål, så borde man väl ändå vara så trygga med varandra så att vad än killens kompisar än hittar på så vet man att det bara finns en, och den enda är jag, och ingen strippa som bara gör sitt jobb.
  • Liinda_e

bara busigt kul???

jaa så kan man ju oxå se det...

• Liinda_e

det handlar inte bara om att vara trygg/svartsjuk
    det handlar om hur ens partner behanlar andra kvinnor....
    som våp objekt och varor man kan köpa?

• tattar-Emma

Du johanett kan också ta och läsa tråden så slipper alla skriva sina resonemang en gång till.

Själv har jag en karl som inte köper sexuella tjänster och det har inget att göra med vad jag eller någon fd flickvän befallt honom att göra. Han har de värderingarna alldeles själv. Busig är han också, på ett vuxet sätt.

• Morr

vart har TS tagit vägen? Jag skulle vilja veta fortsättningen och slippa tjatet som har förts här.. vi kan inte ändra på andra människors uppfattning, bara vår egen.. (jag tycker inte att det är ok att smörja in en kvinnas bröst när man ska gifta sig med någon annan. eller att en kvinna smörjer in en mans snopp eller skinkor.)men som sagt, TS, skriv om vad som hände med allt om du har möjlighet att få reda på det!

• Sister of the Night

misstrixie

Klockrent inlägg.
    Kunde inte uttryckt det bättre själv.

Svar på tråden Förstår inte hut man kan göra så