• Fru Bernhardsson

Förstår inte hut man kan göra så

Fick höra nu på jobbet av en kund som hade varit på en svensexa i helgen och de hade varit två strippor den kvällen. Han berättade att de hade klätt av sig helt nakna och dansat och smekt sig mot den blivande manen. De hade även låtit honom smeka olja på deras bröst.

De värsta av allt va att han berättade för mig med ett flin i ansiktet om att den blivandes bruden hade sagt till att hon tyckte de va fel att ha strippor på svensexa och hon hade sagt till killarna som skulle hålla svensexan vad hon tyckte, Och så ger de honom två.. Jag förstår inte hur man kan göra så.. Nu va de tydligen liv hemma och de va inte säkert att de skulle bli nå bröllop alls..

Vad är de för vänner man har då, de är ju tackvare de nu som de kanske har förstört ett förhållande.

De är inga vänner .. Blir bara så arg när jag hör nått sånt här..

• Svar på tråden Förstår inte hut man kan göra så
  • MadonnaCiccone
    aircondition skrev 2007-09-11 09:20:27 följande:
    Precis så är det! Vi skulle heller aldrig ha strippor på någon tillställning. Så varför skulle han vilja det på en svensexa???
    Eeeeh, ja varför skulle en kille vilja ha en strippa på sin svensexa...???

Gud vad en del män är diplomatiska...tur att inte min kille behöver låtsas som att han inte är ett dugg intresserad av att titta på en strippa....
  • Sister of the Night

Fru Bernhardsson

Av det du berättar drar jag slutsatsen att det finns tre intressegrupper som rimligtvis bör få ett bröllop mindre att bevista den närmsta tiden:

1. De grobianliknande vännerna som tycker att det är ett riktigt piffigt påfund att medvetet platta till bruden.
    2. Den grobianliknande brudgummen som inte fattat att det finns en anledning till att den -nåja- blivande bruden inte vill att han kletar runt på andra kvinnor.

3. Den tilltänkta bruden, som med lite tur kan finna sig en riktig man istället.

• Sister of the Night

MadonnaCiccone

Absolut. verkligen tur för dig och din kille att ni delar uppfattning i frågan.

• gosigavevve

det var säkert fel av dom, men jag personligen kan inte förstå varför killen inte får ha strippor på sin svensexa.. det e ju sista gången han ens får titta på en annan naken kvinna.. herregud.. så länge han inte e otrogen och har sex med dom så va f-n.. min man var på strippklubb och fick lapdance och hela faderulla. och jag e bara glad för hans skull

• Fru Bernhardsson

MadonnaCiccon..
    Gud vad en del män är diplomatiska...tur att inte min kille behöver låtsas som att han inte är ett dugg intresserad av att titta på en strippa....

Vadå låsas de handlar inte om det., alla vet ju att killar dras till tjejer och se en naken tjej kollar nog en kille mer än gärna på. men de handlade inte om de i detta fall.

De är en annan sak att kolla men röra de är en helt annan sak..

• Sister of the Night

gosigavevve

Jag ser annorlunda på den saken.
    Beslutet att välja bort alla typer av sexuella aktiviteter -som exemplet i detta fall då, smörja bröst med olja- tillsammans med andra än partnern är taget i samma stund som förhållandet inleds.
    Men det där handlar ju i grund och botten om var man lägger ribban för vad som anses som "otrohet".
    Och det är ju väl känt att olika människor ser väldigt olika på samma saker.

(Sen är det väl närmast omöjligt att INTE lyckas se en naken kvinna förutom frun även efter svensexan. Den massmediala världen är tämligen sprickfärdig av naket...)

• tattar-Emma

Min kille får titta på nakna kvinnor om han vill. Det händer rätt ofta när han bastar med sina kompisar. Jag förutsätter att han inte har något intresse av att röra vid deras bröst. Som Sister of the Night säger så började detta gälla dag 1 i vår relation. Det har inget att göra med om vi nånsin gifter oss eller inte.

Om han skulle börja betala sina vänner för att få se dem nakna har vi plötsligt ett enormt problem. Jag kan inte föreställa mig att jag skulle kunna älska nån som gör så, och det spelar ingen roll om det handlar om vänner eller främlingar.

• Barnaengeln

Jag skulle nog bli ledsen om min man smörde in nåns bröst så och strippor oki men behål trosor å bh ppå då heter det väll dansare kanske

• MadonnaCiccone
    gosigavevve skrev 2007-09-11 18:53:31 följande:
    det var säkert fel av dom, men jag personligen kan inte förstå varför killen inte får ha strippor på sin svensexa.. det e ju sista gången han ens får titta på en annan naken kvinna.. herregud.. så länge han inte e otrogen och har sex med dom så va f-n.. min man var på strippklubb och fick lapdance och hela faderulla. och jag e bara glad för hans skull
    Håller med dig helt och hållet!!

//M
  • valkyriana

Har aldrig fattat det där med att "det är ju sista gången han får göra si och så". Vad är det för resonemang?
    Då jag och min M2B gifter oss så hoppas jag verkligen att vi vill det lika mycket båda två och att han inte kommer lida...
    Det är ingen dödsdom han vandrar emot. Om han känner så ska han väl inte gifta sig?

Men det är jag och till de som inte bryr sig om deras killar går på stippklubb mm, kul för er herregud det är ju upp till ER hur ni vill ha erat förhållande. Men i mitt och min m2b s förhållande är det inte acceptabelt varken för mig eller han att kleta olja på en strippa och dyligt. Och de reglerna gäller nu, de kommer gälla på svensexa och möhippa och de kommer att gälla så länge vi är tillsammans.
    Man kan inte tvinga någon till hur de ska leva, men allt man gör får ju konsekvenser.
    Konsekvenserna om min m2b hade betett sig som brudgummen i fråga hade varit hejdå adjös och vice versa om jag hade gjort så. Men som sagt det är VÅRT förhållande och våra regler ska ingen ifråga sätta, så länge det inte bryter några lagar.

Till sist.
    Ruttna kompisar men ruttnare brudgum. Hur f*n kan man svika sin blivande fru på det sättet.
    Män är inte djur som drivs av sina drifter så det kan man ju inte skylla på...

Svar på tråden Förstår inte hut man kan göra så