• GME76

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .

• Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
  • Godisråttan

Jag är skeptisk till nötter och avocado. Åt det massor förut men tyckte inte resultaten var så drastiska...Det innehåller ju så mycket energi och det är ju det totala energi intaget under dagen som räknas antar jag.Äääälskar avocado och cashewnötter.Jag är kluven!

• mariaomichael

Sommarbrud 08 ; vi ska gifta oss samma dag! Jag använder Måbra Lättviktarna. Som VV, räknar poäng... Fungerar bra för mig! Tänker mycket på balans i kosten, lite tallriksmodell.

• lillfoppa

Hallå!!
    Ville bara tala om att jag har precis fått tillbaka datan nu...
    Varit utan i en vecka... Det blev ingen vägning idag men jag ska försöka på onsdag. Imorgon e det nämligen 1år sedan min lillebror omkom i en mc olycka. Så det blir en lugn dag med familjen....
    Kram

• GME76   080802

Usch va jobbigt, lillfoppa. Hoppas ni får en bra dag trots allt .

Välkommen, sommarbrud 08 . Jag kör med promenader, pilates, proteinshake, bra mat o nötter.

Bra jobbat, 73an o mariaomichael!!
    Samos07, är ju faktiskt bra med tanke på att du varit sjuk .

Och så dagens bingoresultat från Karlstad:

Vikt: 70,6 (+0,2gh, helt ok med tanke på min partyhelg )
    B=97 (0)
    M=80 (-1)
    H=100 (-1)

Nästa måndag är mitt mål att vara under 70kg. Håll tummarna för mig. Gick 40min på lunchen och ska göra pilates snart.

Tooodiloooo!!!

• GME76   080802

Nämentamejtusan, dubbelkolla siffrorna från förra veckan och jag har ju gått NER 0,4kg sen dess. Kom ju på att jag vägde mig även på tisdag morgon o då vägde jag 70,4 och har alltså gått upp 2hg sen tisdagen, men ner 4hg sen måndagen. Jippi!!

• valkyriana

Hej glömde skriva igår
    Har ju käkat naturdiet och började blanda in vanlig mat i fredags.

startvikt 69 f.v 65 igår 63
    midja start 85 f.v 78 igår 75,5

Alla andra mått tycker jag är svåra att få till. de blir olika varje gång jag mäter. Men jag hade på mig ett par byxor i går som jag inte har haft på 1 1/2 år!!!!

Igår åt jag faktiskt tacos och trode att det skulle ge utslag på vågen idag, men den stod på 62,5 i morse!

Alla är så duktiga!

• Sommarbrud 08

Jag har tyvärr misslyckats KAPITALT min första dag och andra dagen börjar lika illa. Det enda positiva är att jag ändå var ute en långprommis i går morse med vovven... så det rätar ut minusteckena lite ändå! Kämpa på nu alla ska jag rycka upp mig oxå...

• valkyriana

Oj jag skrev naturdiet- jag menar nuttrilett- men det är ju samma sk*t

LÅngpromenad med vovven betalar allt några snedsteg!

• Godisråttan

Har inte ätit en enda liten godisbit på 2 dagar nu!!Bra för att var mig snaskfian
    Invägning fredagar för mig. Vill komma UNDER 70kg men blir svårt!

• Annim

Vad duktiga ni är tjejer! Grattis!
    De som inte kommer med minusresultat denna vecka gör det nästa vecka!!!

Jag har inte fått in denna rutin med måndagsvägning ännu.
    Så jag kommer väll igen på torsdag då jag brukar väga mig just nu. Hade onsdag som vägdag ett tag oxå.
    Men sedan borde jag väll försöka banka in MÅNDAG som vägdag i skallen! =)
    Men jag erkänner direkt att jag är för bekväm för att orka mäta mig! Så jag lämnar endast viktrapport.

jag vill så gärna under 80 strecket nu. Låg ju som sagt länge mellan 83-85 och nu pendlas det mellan ca 80,8-82,5
    Har lovat mig själv att unna mig lite nya fina och sköna underkläder när jag kommit under 80-strecket som lite morot.
    Skam den som ger sig! Snart ska jag kunna visa upp mig i fina underkläder för blivande maken!

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??