Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Lillfoppa
Jag ska ju bara jobba en dag i veckan- å min latmask fattar inte riktigt. Den tror bara att den kommer undan från jobbet här hemma.
Sataya
Skönt ialla fall att du pluggar hemma, men som sagt hunden måste ju få sitt.. Hur går det med motivationen att plugga. Du har bebis i magen + att ni ska gifta er... men det är klart det borde ju å andra sidan vara en bra motivation att skapa en bra framtid.
I går var jag ute och gick 1 1/2 H I med Linnéa och idag ska jag ut en timme. Men i kväll blir det middag vin och drinkar... Eventuellt så kommer jag även att tjuvröka...
Hej allihop...
vet ej om någon märkt att jag varit "missing"
Vårt internet är nere, grrrrr... det är INTE kul!
Hoppas på att det ska fixa sig snarast!!!
Annars händer inte så mycket. Jag står stilla viktmässigt men situpsen hjälper, har minskat rätt många cm i mitt midjemått faktiskt, även att vikten står still. MIna bukmuskler var ju sååååååå otränade och slappa efter de sista två graviditeterna så jag hade som en gravidmage kvar för att musklerna buktade utåt. INTE snyggt (när man inte ÄR gravid )
Har inte läst bakåt och hinner inte det just nu för jag är på jobb ohc har bara en kort rast, men jag hoppas att vårt internet blir fixat snarast så att jag kan hänga här med er.
Budgivningen på vår lägenhet är snart över. Vi har satt en sluttid till idag kl.12. Den är hittills uppe i 1.140 000 och vi känner oss ganska nöjda men visst hoppas jag att den kommer gå upp till 1.200 000. Jag tror att de två som "slåss" om den kommer att lägga bud i sista minuten. Eller rättare sagt, de som ligger UNDER nu, kommer nog slänga in ett nytt bud precis nån minut i tolv (som på tradera ). Det är iallafall vad jag hoppas.
Nu är åtminstone vårt bröllop betalt! Vi kommer ju ta 100 000 av dessa pengar till bröllopet! Känns sååå skönt att det är fixat!
kramar
Anja
Invägning idag!70,4 med kläder på jobbets våg(min är trasig) Det är väl ok eftersom kläderna väger lite vill jag inbilla mig. Nästa fredag är det UNDER 70kg som gäller!!!!!!!!!!
Hur går det för er tjejjer?
Anja: Grattis till budgivningen! Vi får hoppas att det sticker upp lite till!
Godisråttan: Jo kläder väger en hel del faktiskt!
Hej!
Är ju inne på min första vecka, så nån drastiskt nergång på vågen har det ju ännu inte blivit men jag måste säga att jag är imponerad av er tjejer (eller är det någon kille med också?)! Både cm och kilon verkar ju försvinna, jag bara hoppas att det "smittar av sig".
Maten har det varit lite si och så med de här dagarna för min del, åt både glass och äppelkaka m vanliljsås häromdagen. Men det var mindre portioner än jag brukar ta så det var väl bra iallafall. Och jag måste säga att jag har kommit igång med träningen, bodypump minst 1 gång i veckan. Skulle behöva klämma in några promenader och annan konditionsträning också men jag tror det är bäst att skynda långsamt och vänja sig vid en sak i taget ;)
Jaja, ska återgå till pluggandet nu...
Ha en trevlig helg!
Är lite lullig på vin nu hehe. Pokerkväll med sambons kompisar. Veckan har gått hyfsat. Kanske inte under 70 på måndag men näääära nu. Toooodiloooo.....
hallå här inne...
själv har jag gått upp ca 4 kg sen jag skrev in min vikt här sist så jag ligger väl på 85 igen, jag som var nere på 80,5. Trist men jag hittar inte motivationen nånstans just nu.
Gick ju ner från 94 så jag är ju trots allt fortfarande på minus.
Tänkte bara berätta att lägenheten är nu såld
Priset blev i slutänden 1.210 000 kr och igår var vi ute, tog en promenad med barnen till nya radhuset och tittade in genom fönstret. Blev jätteförvånad när jag såg att de hade gjort klart nästan allt... Golven är lagda, tapeterna uppsatta, kakel uppsatt, bänkskivor sitter där de ska och köksskåp och såvidare är på plats. Det enda som fattas är vitvarorna...
Längtar enormt mkt till den 23 oktober då vi är inbjudna för besiktning av lägenheten, för att kolla så vi godkänner allt, att allt har blivit rätt! SEdan är det ju inflytt den 29 november. Gissa om jag LÄNGTAR!!!
Imorgon ska jag gå och simma, måste komma igång nu. Ska bli såååå skönt!!!
kramar
Anja
Anja:
Va skönt att kunna rota sig o få landa lite. Inte konstigt att motivationen är som bortblåst.
Lycka till imorrn nu alla som väger sig då .
God morgon tjejer!!!!!
År nästan nyligen hemkommen från Åbo och Caribia spa!!!!
Visserligen inte utvilad då dottern på 7 månader blev jättesjuk med feber å prickar över hela kroppen.
Kom hem i torsdags å har tillbringat min tid på akuten och i hemmet i telefon eftersom man aldrig e tillräckligt sjuk för att stanna kvar! Kan berätta att hon hade inte ätit på 23 timmar och det ända hon fick i sig var några skedar vatten annars kräktes hon bara... men det är ingen fara, bara ett virus så åk hem ni....!!! Blir tokig på sådana svar!!!
Men nu ska jag iallafall hålla mig till ämnet
Vikt: 68,9 (-3hg)
Midja: 78 (+1cm)
Höft: 95 (+0,5 cm)
Kan nog med säkerhet tillägga att vikten beror nog inte på att jag har varit duktig å tränat (även fast 4 timmars bad i 2 dagar gör mkt) utan mer på att jag inte kunnat äta sen i fredags pga oro. Men igår släppte det!!!
Idag ska jag passa på att läsa igenom tråden sen jag åkte för annars maissar man ju en massa så ni får ha en jättebra dag..
Å lycka till med vägningen idag!!!!!!!!