Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Hallå där tjejer!
Ikväll sticker jag på spa i finland ett par dagar så jag vägde mig imorse istället... får väl se hur det ser ut nästa måndag när man har njutigt av det goda livet ;)
Vikt 69,2 (-6hg)
Midja 77 (-2cm)
Höft 94,5 (-0,5cm)
Nu måste jag fortsätta packa så vi hörs nästa vecka....
Kram på er alla å lycka till imorgon!!!!!
BRA JOBBAT DREAMS!!! Skrev stort så det hörs över Östersjön .
Själv har jag varit i Stockholm och festat till 5 i morse. Får se vad domen blir imorgon. Gjorde pilates ikväll i a f...
Så var det måndag igen...
Vikt: 80 kg (-1,4 kg denna vecka, -6 kg från start)
Midja: 83 cm (-3 cm)
Höft: 114 cm (+-0)
15 kg till mål...
Får man vara med??? Vi gifter oss 080808, jag är 179 lång och väger idag ... Vänta ska väga och mäta mig... 82,7 mage 98 cm. JAg vill ner till under 70 och det bör gå. JAg vägde in mig på 67 kg när jag var gravid med min son. Vad kör ni med tjejer? Jag tänkte äta efter GI metoden!! Kram på er!!
Någon som testat cuur här?Jag började med det idag så håll tummarna!
Jahapp.. då var det måndag igen då. Vågen visade inte riktigt vad jag hade hoppats på, men jag var iofs sjuk förra veckan så jag hoppas att det ska börja vända mer nu då jag kommer igång med träningen igen.
Vikt: 71,6 (+0.6)
Byst: 97 (oför)
Midja 77 (oför)
Höft 96 (oför)
Nästa måndag hoppas jag på dunderresultat
Godisråttan: Jag är aningens skeptisk till cuur och andra liknande medel, men det ska bli spännande att höra om och i så fall vilka resultat du får Så berätta gärna här hur du mår och om det är ngt speciellt du tänker på... som tex om godissug drastiskt minskas eller försvinner helt osv.
Då va de dags då!
Kändes som om de skulle va mer men:
Vikt: 68.3kg(-0,5)
Byst:98cm(of)
Midja:80cm(-1)
Höft:100cm(of)
Det går i alla fall sakta men säkert åt rätt håll:)
Inget godissug än så länge Började imorse
men vid denna tid har jag redan smällt i mig twix och mörk choklad vanligtvis..
fejs
50 st matlådor?Herreguuud så många!! Duktigt