Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
mariaomichael:
DET vill jag också ha. Kan du maila??
g.ehrenroth@hotmail.com
Hej alla tjejer!
Måste säga att ni alla är super duktig. Själv ska jag gå ner 10 kg till juli-08 har gått ner 1,5 nu. Har även börjat träna men har fått ett bakslag iom jag har fått en stress fraktur i foten vilket resultar i att hela jag blir en stress:(
Jag önskar er alla lycka till med era mål och tror på det här med delmål.
Även lycka till med er planering av bröllop kan behövas*s*
idag har jag varit jätteduktig!
Började dagen med en 1 timmes lång promend med vagnen i raskt tempo!
Sedan nu ikväll har jag kört ett boxpass! det gick jättebra! Jag gav allt och kände att jag hade mer och ge! Jag ÄLSKAR box
Jag önskar jag kunde börja träna kickboxing igen *snyft* Det finns ingen träningsform i hela världen som passar mig så bra som kickboxing.
Jag har haft en underbar dag! Bra komunikation med gubben! Älskar honom älskar mina barn! Älskar vår familj!
På måndag börjar jag jobba en dag i veckan igen. Jag ringde dem i måndags. Känns bra! Måndag sen vecka och onsdagar på våran tidiga vecka (jobbar tvåskift)
Livet leker!
Puss till er alla!
idag har jag varit jätteduktig!
Började dagen med en 1 timmes lång promend med vagnen i raskt tempo!
Sedan nu ikväll har jag kört ett boxpass! det gick jättebra! Jag gav allt och kände att jag hade mer och ge! Jag ÄLSKAR box
Jag önskar jag kunde börja träna kickboxing igen *snyft* Det finns ingen träningsform i hela världen som passar mig så bra som kickboxing.
Jag har haft en underbar dag! Bra komunikation med gubben! Älskar honom älskar mina barn! Älskar vår familj!
På måndag börjar jag jobba en dag i veckan igen. Jag ringde dem i måndags. Känns bra! Måndag sen vecka och onsdagar på våran tidiga vecka (jobbar tvåskift)
Livet leker!
Puss till er alla!
Oj här är jag helt exhalterad...
Valkyriana
Det är en jättegod grekisk ost som man steker eller grillar.Mmmmmm...
Jag tycker att cuur verkar fungera men kan vara inbillning...Har ju ingen våg nu heller
Hej!
Tänkte höra om man fortfarande kan hänga på. Vi ska gifta oss nästa år men har inte bestämt när än.Tänkte att det är dags och börja nu så man slipper att tok banta sista månaden sen.
Hej!
JAg har hittat nått som funkar! Låter lite konstigt kanske men ge det en chans! (jag har gått ner 3kg på en vecka utan ansträngning!)
Köp Paul McKennas "I can make you thin" CD. Låt dig hypnotiseras 20 min varje dag och wopsa så blir det helt plötsligt kul att bli fin, smal och vältränad! Det är i alla fall värt ett försök, och funkar det inte så har man i alla fall blivit härligt avslappnad!
Godisråttan. Mmmm det låter gott. Älskar ostar. Friterad Camenbert är annars min favorit. Jag ska nog kolla upp den där osten då jag är på ICA. Ska nog köpa mig lite italiensk salami idag med.
Kom precis hem efter en 1 1/2 H promenad med bebis. Skulle gå till bvc, gick lite på känn (har aldrig gått dit för) och hamnade åt hel***e fel... Kom aldrig dit, men fick en riktigt lång promenix. Kan säga att första halvtimmen gick i ett rasande tempo eftersom jag var lite sen.
Kom hem och drack vatten. Saknar min cola. På lördag ska jag unna mig ett glas eller två igen. Det var 3 veckor sedan jag drack det sist. Förr drack jag en flaska om dagen....