Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Fasen oxå, helt glömt att väga och mäta, gör det nu men jag har juätit massor nyss och väger ju mest på kvällen. TYYYYPISKT!
vikt: 83 kg (+ 1 kg)
Midja: 95 cm (+ 1cm)
Byst: 109 (+-0 cm)
Stuss: 117 (+-0 cm)
Måste bli duktigare... Tror ju dessutom att vågen på jobbet går fel, så jag tror att jag väger runt 86-87 egentligen... Känner mig inte så "liten" som 83 faktiskt!
Imorgon är det simning igen... Ska bli skönt!
Något som gör underverk för mig, utan att jag går ner i vikt, haha, är att sola solarium, såååå mkt fräschare och snyggare man blir. En fet blek kropp är lixom såååå mkt värre än en fet solbränd kropp. Är inte det skumt
När jag är solbränd så blir jag på nåt konstigt sätt mer motiverad att även kämpa mig mindre... Måste sola snart! Var evigheter sen... Är verkligen riktigt vinterblek nu. Helt grå på nåt vis. såååå tråkigt!
Snofsan
Välkommen igen...
jag började oxå på 94
Hallå där tjejer!
Har faktiskt inte hunnit vara inne något den här veckan, har kommit på mig själv med att jag har varit upptagen med massor men jag vet inte riktigt vad (öh,nä jag e inte förvirrad!)
Nä det e så att min m2b jobbade över hela förra veckan och helgen så jag har varit ensamstående, studerande, föräldraledig 2 barnsmor och då hinner man ingenting har jag kommit på! När barnen väl har lagt sig så har jag alla "sysslor" kvar att göra.
Jag är en sån som inte gör något annat än att leker med barnen (är ett barn i sinnet själv och har ingen lust att växa upp än hi hi hi)
Här kommer i allafall resultaten för denna vecka...
Vikt 68,5 (-0,4 kg)
Midja 77 (+-0)
Höft 95 (+1 cm)
Ganska nöjd eftersom jag absolut inte tränade en enda gång förra veckan men stess och trötthet gör väl sitt antar jag...
Anja: Läste om ditt IKEA besök... Bra kämpat tjejen!!!!!!!!
Det är sådant som gör att man känner sig stolt och då är det nästan lättare att undvika att äta onyttigt. Kämpa på ett å två. Jag håller verkligen på dig!!!
Och du.... ta vara på allt beröm du har fått de senaste dagarna för det förtjänar du verkligen!!!!
Neeeeej, skrev ett långt jäkla inlägg och flippade över till mitt senaste viktinlägg för o kolla skillnaden och så är ALL text borta här. Baaaajs!!!!!!!!!!
Ok, kommenterade allas senaste inlägg. Puss o kram på er alla kämpar
. Orkar inte skriva allt igen ju...
Här kommer i a f veckans startgrop:
Vikt 69,8kg (-8hg sen förra vägningen 2 veckor sen, men plus 3hg sen min senaste ej inskrivna vägning förra veckan. Åkte på magsjuka så jag skrev aldrig in ngt då). Men JIPPI, första delmålet i hamn.
Byst: 96 (-1)
Midja: 80 (0)
Rumpa: 99 (-1)
Så JEPP, jag är nöjd!! Imorrn blir det Friskis för första gången sen maj, blir nog en springtur på bandet eller nåt till att börja med.
Tjingeling!!
Hej alla duktiga tjejer!
Flåt jag har varit usel på att skriva!
Jag orkade inte skriva här ett tag då jag var så irriterad på att jag aldrig verkar komma under 80kg.
Men jag vägde mig igår och reslutatet var!
80.3!!!
Håll i nu Minna!!!!!!!!! Nu borde det gå och komma med resultat under 80kg nästa vecka, om jag bara håller mig på mattan!
Hej tjejjer!
För mig har det gått mindre bra efter helgens frosseri...Vet inte vad som far i mig men känner jag måste äta på helgen fast jag inte ens är sugen...skumt!Denna vecka kör jag järnet förutom på torsdag då det blir pannkakor
Måste bara berätta! Att Jag nu lärt mig att äta mörk choklad p 70%! *stolt*
Hittade en på 65% oxå med vaniljsmak som var helt OK med!
Försöka hålla mig till max 1 ruta när suget sätter in. Det räcker faktiskt än så länge!
Kämpa vidare tjejer!
Hej på er alla ni som är så himla duktiga! Här har ni en som inte har lyckats så vidare. Nu har jag dock bestämt mig att flytta först (Vi flyttar första november) och sedan ta tag i allvar med vikten. Jag ska ner till under 70 kg 080808. annars jvlr... =(
Kram på er! I´ll be back!
Marabou premiums 85% är helt ok också!
Anja 19 juli 2008 skrev 2007-10-22 20:32:52 följande: