• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • starchick

Kan du inte kolla´hennes hemsid? finns hennes nr där vet jag för det har jag sett! Länk finns på hennes bt sida ju!
    Jag är sååå snabbtänkt och smart hihi

Serenity skrev 2007-10-02 19:26:57 följande:
    men liinda!!! jag behöver ditt nr eller nått...till det där med bilen..fick mail nu att mats skulle kolla med nån kompis!!!
  • Serenity

aaaa..just ja *trallar iväg och kollar*

• Gefjyn

Lindas syster här: pratar med henne i mobilen och hon hälsar att ni kan ta nummret från hemsidan=)
    kram!

• starchick

Ska vi kanske allihopa gå in där, ta hennes nr och skicka iväg varsitt sms hihi jätteeeeekuuuuuul!

• Serenity

jaaaaa...det tycker jag vi gör jag skickar nu

• Tuss78

Assåå.....seriosly!

Tror ni att JAG TUSSEN på fullaste allvar skulle skicka ett sms till en Djurgårdare utan att ha blivit hotad till livet lr nåt innan? Finns inte i min världsbild...

......som är ganska så liten med tanke på att jag bor i en dator. en djurgårdares dator....

....det kan ju i och för sig förklara strutsarna, zebrorna och yllosarna....

*tänker och filosoferar i min ensamhet*

*fan, va trassligt det var med alla trådar i den här datorn, åh, titta en KNAPP!!!!!!!*

• Tuss78

lr plipp eller plupp lr va fasiken ni kallade det för...

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!