PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Nämen plUpp heter det ju
Kan du inte kolla´hennes hemsid? finns hennes nr där vet jag för det har jag sett! Länk finns på hennes bt sida ju!
Jag är sååå snabbtänkt och smart hihi
aaaa..just ja *trallar iväg och kollar*
Lindas syster här: pratar med henne i mobilen och hon hälsar att ni kan ta nummret från hemsidan=)
kram!
Ska vi kanske allihopa gå in där, ta hennes nr och skicka iväg varsitt sms hihi jätteeeeekuuuuuul!
jaaaaa...det tycker jag vi gör jag skickar nu
oki jag med =)
Assåå.....seriosly!
Tror ni att JAG TUSSEN på fullaste allvar skulle skicka ett sms till en Djurgårdare utan att ha blivit hotad till livet lr nåt innan? Finns inte i min världsbild...
......som är ganska så liten med tanke på att jag bor i en dator. en djurgårdares dator....
....det kan ju i och för sig förklara strutsarna, zebrorna och yllosarna....
*tänker och filosoferar i min ensamhet*
*fan, va trassligt det var med alla trådar i den här datorn, åh, titta en KNAPP!!!!!!!*
nu har jag messat liinda
lr plipp eller plupp lr va fasiken ni kallade det för...