• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Dallas
    Liinda_e skrev 2007-10-02 18:05:10 följande:
    om 1,5 timme nu dar vi till båten ....sen på gotland såklart att det finns dator men får se hur mycket jag kan sitta vid datorn där...ska försöka uppdatera er så gott det går....
    Ja det får vi verkligen hoppas
  • Liinda_e

aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh har vi glömt nått kollat packningen nu 70 gånger aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

helt plötsligt börjar det bli verklighet nu åker vi för att gifta oss!

• starchick

hihi linda vad kul!!! Hoppas du får det underbart!!

Liinda_e skrev 2007-10-02 19:05:40 följande:
    aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh har vi glömt nått kollat packningen nu 70 gånger aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhelt plötsligt börjar det bli verklighet nu åker vi för att gifta oss!
  • Liinda_e

okej nu måste vi gå säger johnny...men lovar attförsöka gå in härså fort jag kan!

• Dallas

Hej då! Skynda skynda!! Logga in så fort du kan. Vi vill ju veta ALLT

• Serenity

lycka till ni liinda!!!!! pöss pöss

• Serenity

men liinda!!! jag behöver ditt nr eller nått...till det där med bilen..fick mail nu att mats skulle kolla med nån kompis!!!

• Dallas
    Liinda_e skrev 2007-10-02 19:11:19 följande:
    okej nu måste vi gå säger johnny...men lovar attförsöka gå in härså fort jag kan!
    Senare den kvällen*talar med speakerröst*

Liinda har grön plipp
Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!