PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
hahahahaha
nu ska jag gå och simma see ya later....
Liinda... glöm inte flytkuddarna idag! Nu när det bara är en vecka kvar till dagen B så finns det en risk att du glömmer hur man gör när man simmar
Inte kan man väl jobba ideellt oavsett om det är rätt eller fel lag??? Stålar ska man ha.. annars får de va!
Hmmmm... Är det bara Jodie och jag som lyckats ta oss ur liindas dator idag?
Nu är det bara min gröna knapp som lyser Snyft... jag är här alldeles ensam och övergiven *buhuuuuuu.... gråter otröstligt*
nu är jag här igen....
det gick så bra att simma så
haaaallåååååå....*avgrundsröst* hhhhaaaaaallåååååå...... *ännu djupare avgrundsröst* Släpp ut mig!!! släpp ut mig!! *ber*
och inte sjönk du heller
Kan inte dagen vara slut snart? Jag längtar efter att min man kommer hem från jobbet. Vi ska ut och äta idag... fast jag har inte bestämt om det ska bli kinamat eller Grekisk kolgrill.... Fick även ett biopresentkort av mina rumskompisar här på jobbet idag... så det blir kanske bio också
grekiskt!!!!!!!!
....china är så trist....
zuki...jag släpper ALDRIG ut er....
nä nu ska jag iväg igen ...ska handla en jacka att ha över klänningen....
cs sen igen....
då kanske ni kan få lite bröd och vatten moahahahahahahahaha
grekiskt!!!!!!!!
....china är så trist....
zuki...jag släpper ALDRIG ut er....
nä nu ska jag iväg igen ...ska handla en jacka att ha över klänningen....
cs sen igen....
då kanske ni kan få lite bröd och vatten moahahahahahahahaha
Liinda!! Nu släpper du ut Tussen och Zuki medans du är borta!! Annars får du smisk och jag kommer och blotar en zebra på trappen nästa tisdag!
zebra!!?? Men det är ju nästan en häst ju! Det kan du ju inte göra ju!!! *darrar på läppen*