PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Vadå knapp?
den gröna vid namnen
den som lyser om folk är online...lrr jag menar vakna i min dator....
nu loggar jag ut...ses imorgon...en ny dag en ny chans att freaka....
HA!!!
Din knapp lyser oxå!!!!!!
Vilken knapp tar du gröna eller röda ?
Nu lyser den inte längre....
hallå???? Någon??? Shit va de e scary inne i Lindas dator. Kan någon släppa ut mig?
JODIE???????
Ähhhh har inte hunnit med att läsa ikapp ännu.. men bara måste slänga in en kommentar nu..
Liinda.. Vilken dyngråtta din m2b ex-kompis är!! Jag tror nog att jag hade föredragit att kastrera honom med en slö sked!!! *muttar irriterad* Eller varför inte anmäla honom som levande organdonator av samtliga organ??? Lägg märke till att han skall vara LEVANDE donator av SAMTLIGA organ
Jag kan lova dig att vi är många här som gärna skulle komma på ditt bröllop... även om det är på en tisdag!!
Oj, sitter vi fast i datorernas värld?? Matrix??? Visst ja.. det var den där filmen som jag sov på på bio.. JA, jag SOV! Jag vill dock vara Törnrosa!!
Godmorgon.idag känns allt bättre dock...
igår vart som en chock ....
jag bara lipa och lipa och lipa och det kändes som om bröllopet blev förstört....
(eeeh knappast det kanske just blev bättre eftersom vi SLAPP ha honom där)
sen verkade johnny sååå himla sårad och besviken att det gjorde ont att se....
men i morse vaknade vi med ett skratt som vanligt..drack morgon kaffe i sängen och kramades nykära.....
Fick ett erbjudande i posten att söka tjänsten som hammarbys massör.....men jag vet inte,dom har ju inte så rik förening så då är det gratis jobb och jag är DJURGÅRDARE!!!!
hahahahahahah hann före dej igen jodie......
nu svarade jag på min egen fråga...nej jag jobbar inte ideelt åt hammarby....det går bara inte....