PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
djuuuurgåååårdeeeen!!!!!! *sjunger* :-d
asså... snackar vi hockey eller boll här va? För är det hockey så finns det bara ett lag! HÅÅÅÅÅVEEEEE HÅÅÅÅÅVEEEEE jag sjunger HV 71!!!!
nu är jag framme på ön....hehe star och serenity...lr var det sessan? (blir alldeles förvirrad när man varit borta en hel kväll härifrån ju)tack för era sms ...blev himla glad särskillt då jag fick en huggande bt abstinens....
resan gick bra och jag slurkade en hel flaska rött!(a 30 cl)
imorgon är det första besöket hos frissan ...vi ska disskutera om vi ska raka bort mitt hår helt lr spara lite där bak......
men varför sover alla redan????
tråk månsar!
kan ju påpeka att johnny är e inbiten aik are med loggan intatuerad...ursh....men det går ju bra ändå....
hahahaha nu ska han gifta sej med en djurgårdare!
Hej allihopa! Jag var visst för snabb med att ta bort bilden på galna linda igår trodde att alla skulle rusa in direkt i mitt galleri och titta men det var de ingen som gjorde visst
Jag har dock lovat någon utav tjejerna här att lägga ut den igen
kommer efter lunch nån gång.... om inte linda protesterar då förstås!
Jag tycker du ska köra på att raka bort det helt haha
Hur länge ska ni sova idag egentligen? Sitter på jobbet och har skittrist!
Ja det är sååå synd om mig....särskilt som jag egentligen borde jobba istället för att hänga på BT!!!!!!!!