PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
jag har fått inflammation i armbågen....huva...min utbildning säger musarm...mitt ego NEH DET KAN INTE VARA....
hmmm visst suttit lite väääl mycket här på bt.....
t.o.m nu ska åka till frisören nu...wish me luck....kanske kan skicka en bild till star på min ya flint så ni alla kan se den sen
ska en sväng till floristen oxå....men sen kommer jag nog tillbaka....vare sej johnny tycker det verkar sunt lr inte....
Jaaaaa skicka bild så alla får se hihihihih
på min rakade flint...moahahaha...kanske kan spara en tofs mitt på skallen som jag färgar orange för att matcha blommorna..
hehehe skicka bild till mig med
hur går det med bilen? har du ringt killen??
lycka till,kraaaam
Jasså Dallas ska till Göken!!?? Fiiin affär det! Framför allt billig!
Vi vill se Lindas flint!
göken?? VA DÄR DET? oj caps lock igen
Nu tjejer så finns iaf en bild på linda i mitt galleri!!! Den skickade hon igår, frisyrbilden har ännu inte kommit
hehe serenity, har du svårt att hålla fingrarna i styr eller
hehe,ja jag sitter med den bärbara som är typ minimal trycker på allt möjligt,haha
*kikar in* har ju lyckats få ett dagsjobb där man kan kika in här OCH har bytt lösenord så jag slipper leta upp mitt välkommen brev till hotmail hela tiden yaaaaaaaaay :)
*blev dramatiskt lite BT där*
sen är jag och m2b officiellt förlovade nu och jag slipper försöka mörka vilka vi är nu :) *ännu mer yaay*
annars då? hur går det i tråden?