Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Nej, nu är det verkligen dags att gå och lägga sig *gäspar*
hoppas det gick bra för dig Linum!
Sov gott alla nattugglor ;)
Jag har inte fått något mail...
Hmm Linum, det kanske stör att du är inloggad på din gmail... När jag precis nu skulle in och kolla en grej på googlegruppen så kom jag inte in, för då var jag på nåt mystiskt sätt fortfarande inloggad på "Fiksaugna" och inte min vanliga gmail-adress... och eftersom "fikasugna" inte har access till gruppen så kom jag inte in... Hmm, mysko... Men då borde ditt problem ha löst sig när du loggade ut från din gmail...
sorry, det hade inte gått iväg. borde säga *pling* i din mailbox precis nu!
Addiz: Tack snälla för att du är vaken
Nu funkar det! 1. Hade aldrig loggat ut från "din" blogg. 2. Var inloggad på gmailen. 3. Hade inte rätt inloggningsuppgifter till "lykkes blogg".
Nu ligger det blider på var vanliga blogg.
GODNATT!
Hej alla fruar o blivande brudar?.
Fru Nilsson, Du var underbar vacker på bilderna. :) :)Jag är sååååååååååååå sur att jag missade din vigsel. Ville ju såååå gärna se dig. :( Men min lördag blev lite kaotiskt. :( :(
Lykke: Din möhippa lät som en riktig mysig hippa. Kul att du kunde njuta av den. ;)
Det ska bli kul o höra Tezz historia.
J hade ju sin sexa i lördags. Usch va hemska de var mot han. Fyyy.
Linum: vad bra att det löste sig!
Nides: god morgon gumman! Vad gjorde du i lördags som var kaotiskt?? Och vad gjorde de på hans svensexa?
I lördags så var det ju som sagt hans svensexa och jag skulle tvätta. Hur mycket tvätt som helst!!!
J's syster var även på besök. Jag hade planerat hela dagen så bra. Jag skulle tvätta sen skulle hon o jag gå o shoppa, sen lämna hennes dotter hos mamma så hon o jag kunde komma på vigseln. Men tvätten tog längre tid än vad det skulle och när små barn är med tar alltid lite längre tid att komma iväg. Så klockan 13.00 lämnade vi lägenheten äntligen. Vi var på frölunda torg och sen fick det vara. Skulle lämna lillen hos min mamma så vi gick till henne direkt. Fräschade upp oss lite och så skulle vi åka till stan när brorsan ringer o säger att de är på väg hem till oss. DÅ fick jag panik. Lägenheten såg ju ut som F@N.. Ahhhhh så då var det barao skynda sig dit för att städa undan. Det var ju kläder överallt. Mina onämnbara låg ju framme. Tills allt var undanstädat så var klockan redan halv sex. :(
Och på kvällen när jag kom hem då såg lägenheten ännu värre ut. Så Jag ångrade mig lite att jag hade städat. Det låg blöta handdukar lite överallt. De hade rökt inne. :( De hade spillt nått i köket så golvet var alldeles klibbig. Osv osv. så det vara bara o börja städa igen.
god morgon
vilka fina bilder på bloggen. Linus (hunden) är en snygging han med
Nides: Är bröllopet inställt nu?
Vi såg Harry Potter i fredags. Tyckte att den var rätt bra faktiskt. Bättre än förra filmen.