Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
bauti: tackar och bugar :)
God natt alla! Imorgon ska Boman till hundvakten och vara där en längre stund själv än tidigare, lite nervigt...
Kan du skicka mig lösen och mail igen, för jag har sjabblat bort mitt.
Linum: det är ju den vanliga jag kommer in på (bloggen som lykke startade)! Och den nya (Googlegruppen som jag startat)! Vilken är det du inte kommer in på? Bilderna ligger på båda!
Jag har en blogspot-blogg som min vanliga blogg och den funkar precis som den alltid har gjort. Hmm konstigt det där.
Addiz nu kom jag in på gruppen! Lite meck men vad kul!!
När jag loggar in kommer jag BARA in på blogger...
GAAAAAHHHHHHH!!!!!
*sparkar lite på datorn*
När jag ska logga in på blogspot hamnar jag på blogger. Jag kan inte lägga upp bilderna eftersom det inte finns några sådana menyer heller.
Jag får en list längst upp där det står "go to blogger.com". Ingenting har med blogspot att göra. Jag har loggat ut från min gmail ifall om att det skulle "störa" men det händer inget i positiv riktning...
När jag går in på "gamla" bloggen, fikasugna07.blogspot.com/ så komemr jag in på vår "vanliga" blogg, men det verkar som om det är blogger som driver den nu, för när man för muspekaren över "flagga blogg" så står det "meddela blogger om bla bla bla"... Har nog egentligen ingte med gmail att göra...
När man klickar på "logga in" längst upp i högra hörnet så ska man skriva i det som jag precis mailade dig....
(fast det blir genom blogger, men det spelar ingen roll, du borde hamna rätt)