• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

vi hyrde music and lyrics i lördags. den kunde man ju klarat sig utan....

• Nides

Linum: Nej... hi hi ;) Fast man vet aldrig

• Linum

lykke: Ska kolla på noterna idag. Vi har 2 problem att lösa...

Problem 1: Vi måste vara i Malmö senast på söndagen, så då måste vi öva på lördag (gärna så tidigt som möjligt efter att A kommit hem).

Problem 2: Vi kommer inte upp till Göteborg igen förrän på lördag (25:e efter lunch. M:s mamma fyller 60 på fredagen och vi ska ut och äta.

Problem 2 komma 5: Jag måste hem till mor & far och hämta cellon (Inget problem egentligen)

Jag tror att vi fixar det ändå. Jag skulle faktiskt kunna skippa Tezz vigsel (om jag nu måste...) för att öva med A, men jag tror inte att det behövs.

Får jag tillstånd att skriva om låten lite? Om A spelar 1:a stämman så kan jag leka lite med stämma 2 och se om det kan bli ännu bättre?

• Nides

Lykke: Håller med dig.. tyckte inte alls den filmen var bra.. Såg den på bio, mitt i filmen gick jag upp o gick på toa! Det har jag aldrig gjort förut. Alltså gått på toa mitt i en film på bio!!!

Linum: Jag tyckte nog precis tvärtom angående Harry potter. Tycker den här var den sämsta av fem. Nu har jag inte läst böckerna. Så den här kanske var mest lik boken.

• Ab fab

Linum- du får göra vad du vill utan att strunta i Tezz vigsel. Anna är hemma på lördag- då ser vi till att ni träffas med en gång. Skriv gärna om- jag litar på dig fullständigt. Jag är bara ledsen att jag inte fått ihop tankarna tidigare. Jag behövde ju hjälp av M för att förstå

• Addiz

Är det bara jag som är totalt överförtjust i Hugh Grant, och som tycker att Music and lyrics var jätterolig?!?!

Nides: din stackare! *klappar på*

• TezzAmore

God morgon tjejer!!

Glad, tom, lycklig och trött är jag tebax på jobbet igen efter en ganska snäll hippa i lördags! Ska skriva ihop ett par rader om vad som hände!

Bauti: Du var sååå vacker! Som en princessa! Synd att jag missade det!

• Ab fab

Bautis tärna läste så fantastiskt bra. det var tärnan som vi mötte på Arkivet om ni kommer ihåg. Verkligen riktigt bra

• TezzAmore

Lykke: Såg att du skrivit något om din hippa i fredags, men jag har inte hunnit läsa igenom... var finns den nånstans? *letar på sidorna*

• Ab fab

Tezz... så nyfiken på helgens bravader. Jag blev jätteglad när jag fick ditt mess.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4