Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Nickes: Fasen! Jag skulle ju ha visat dig i torsdags!
Kan inte skicka en till, men om du skapar ett google-grupper-konto med din ordinarie emailadress (som jag skickade första inbjudan till) så loggar du in på Google-grupper med den, så borde du få tillgång till Fikasugna-gruppen... Om det står att du måste logga in igen, så testa bara att trycka på F5, så borde det lsöa sig...
Nu har jag iaf lagt upp bilderna i bloggen också...
Är det någon som vet varför vår vanliga blogg inte funkar som den ska? När jag ska logga in hamnar jag i den andra bloggen som Addiz fixat. Jag blir vansinnig!
hej hopp
speciellt hej till ursnygga fru Nilsson. Fasiken va fin du var!
O Linum- min musikaliska hjältinna!
Idag har vi pratat med krögaren. Kändes jättebra och vi betade av massor av frågetecken. Sen blev det släktlunch o efter det födelsedagsfika. Kom hem efter elva timmar så lite spak.
Men... jättenyfiken på Tezz. Hur var det????????
Jobb i morgon som vanligt. Nu är det snart dags att sova. Vi hörs i morgon
hej på er
Vad????? varför gör våran blogg så Linum???
Jag får inte allt att funka på den som Addiz fixade så jag är glad om det gör det på den "ordinarie".
Addiz
Vilka fina kort. Helt otroligt att du fick med åsk smällen på kortet :
Linus var sååå tjusig med ringen och den bilden på buketten gillade jag.
Skall iväg och lämna in brudklänningen till kemtvätten i morgon. Oj, vad den var svart på vissa ställen.
Linum
Det e ditt fel att jag har ont i ben och fötter idag. Fasiken vad folket dansade till "mina" jätte braiga låtar.
Tackar för det.
Fick jätte mycket beröm för sångerna oxå. Flera som sa att det var himla fyndiga låttexter.
Jag svarade kort och gott: JA.
Goderafton
Jobb imorgon igen då. Har ingen lust alls. Känner mig inte det minsta motiverad, vill vara hemma och greja!! Ska ju göra tackkort och fixa med foton och sånt... inte jobba.. blä!!!
Bauti: Grattis!! Vilka fina bilder, hoppas dagen var underbar!
Addiz: Ska försöka mig på google igen...
Jättefina bilder på bloggen som inte funkar... *morrar*
Bauti: Vad kul att du testkört både musiken och låtarna åt oss Vi har fler bilder åt dig, men jag kan som sagt var inte lägga upp dem... Skickar dem på mailen istället!
Jag var på fotboll idag för första gången på säkert 10 år... tur att Helsingborg vann så att jag slapp en sur M
Linum: jag vet inte varför den gör så? Jag loggade in på bloggen idag, och laddade upp mina foton där också.... Hmm, konstigt. För mig så funkar den som vanligt....
Testade precis att logga in på bloggen igen, och dte funkade... Loggade in med fikasugna @ spray..., och den ska inte ha nåt med googlegruppen att göra, så det är ju jättekonstigt... Nog för att de är google båda två, (både blogger och gruppen) men adressen ovan har ju inget med gruppen att göra...
Kan vi inte bara ta bort den andra bloggen (den du fixade) som ingen verkar få att funka ändå? Kan du komma in på den vanliga?
Har Blogger tagit över Blogspot? Det verkar nästan så eftersom man bara kan logga in på den... Pisselisstrist tycker jag.
Känns ju trist att våra bilder inte kan hamna på samma ställe...