Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
God morgon tjejer!
Igår hade jag och sambon ett rejält snack... jag krisade lite då jag kom fram till att det inte blir nån hippa för mig idag!!!!!!!!!!!
Blir både arg och ledsen att de tar det helgen innan bröllopet! Det betyder att vi inte har någon helg kvar juh!! Samtidigt så förklarade sambon att det berodde på några av mina vänner (utan att namnge några) för att de tydligen krånglat med dagar osv....
*suckar* Blir så ledsen, för då missar jag ju inte bara bautis idag utan även Carmas bröllop! Sedan missar jag Nides för då är vi i USA... *suckar igen*
Jag försöker se det positivt, vi ska åka till tärna och bestman och äta kräftor idag och det finns en chans att de ska ta sambon istället.... på ett sätt hoppas jag det men på ett annat sätt hoppas jag inte det....
*svär massa ord jag inte får skriva här*
Nu är det som det är... jag vet att jag har några ganska knepiga vänner, men att de skulle vara såååå knepiga och inte vara så förutseende utan ta den sista helgen... ja... jag vet inte vad jag ska säga! Har lust att skicka ett meddelande genom sambon att jag inte vill ha nån hippa...
Nu ska jag sluta sura och passa på att göra lite bröllopplanerargrejer, har tom klocka 14 på mig innan vi måste sticka...
*suckar igen*
Tjejer, lova att ta massa kort och lägga upp allt på bloggen!!!!
Love ya all!!! *pöss*
Tezz: gumman vad tråkigt att hippan blir så att du kommer känna dig stressad :( *kraaaam*
lykke: skönt att du kände att det var OK att ha hippan i fredags iaf, tycker det öåter som om ni hade roligt! :)
Carma, oj vad duktig du är som har fått gjort så många saker!
Linum: både m2b och jag tackar och bugar för skivan. Vi lyssande på den igår, så nu vill han ha Star Wars och jag lutar mer åt nåt annat, typ den från Hook... And so the struggle begins... ;)
Ses i em!
Tezz: Skickar många kramar till dig. Förstår din känsla och din stress. Hoppades även lite för egen del att din hippa skulle bli idag. Hoppas att du ändå kan njuta av din hippa nästa helg.
Addiz: Jag gillar Hook väldigt mycket. Spännande musik på något sätt.
Jag har köpt mig en jättefin sommarklänning att ha den 25:e (den måste sys om lite först...). Nya gardiner och fyra skjortor till M blev det också. Me like Allum!
Hej tjejer!
Tezz - Kan förstå att du blir tressad över det men det är inte så mycket att göra åt det, hoppas bara på det bästa och att du får det bra.
lykke - Låter som en roligt hippa ...
Carma07 - Visst är det skönt att få bocka av säker på listan Fanns det inte tårtbestick på guldfynd?
Jag kommer tyvärr inte hinna till bautis vigsel, sitter fast med tvätten tyvärr...
Ni andra som är där för hälsa så gott.
Och jag ser verkligen fram emot att se dom vackra bilderna från bröllopet
Stor kram till alla plus en extra till bauti och hennes speciella dag..
Tezz har möhippa idag. Hon blev grundlurad. Fick ett lyckligt SMS vid fyratiden.
Bautis vigsel var så vacker. Linus(hunden) var så söt som ringbärare. Bilder kommer senare på bloggen
Schysst att jag tog 133 foton då... Ska bara kolla igenom dem så komemr några upp på Google i första hand (det går mycket fortare för mig)
Har laddat upp en bunte foton på Google (bauti var såååå fin, om nåt ser konstigt ut så är det för att jag inte är världens bästa fotograf ;) )
Jag får ladda upp på bloggen imorgon typ (om det finns folk som inte kommer åt gruppen?) (det tar väldigt lång tid för mig att ladda upp på bloggen av nån anledning?!?!)
Tack lykke för skjutsen och tack alla andra för rolig fika.
Så kul att få se bautis vigsel. Såg bilderna i gruppen. Tycker det var fina bilder du tagit Addiz.
Tack Carma! :)
Och jättekul att se er andra! :D