Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Lykke: Hihihi!! Jag blev jätteglad och lättat också när jag såg tjejerna!
Linum- som du såg i R:s mejl är jag inte förtjust i bakgrunds CD. Kan vi undvika den?
Sambon blev också sexad i lördags! Pratade med honom nyss, han sa att han fortf. är bakfull idag, stackarn! *flinar*
Hej tjejer!!
Hahaha... jag visste att du skulle bli hippad.. Så berätta Tezz hur det var för oss nyfikna
´
Bauti - Ett stort GRATTIS!! till fru Nilsson... Hur känns det? Linus var ju bara sååå söt
lykke: Jag ogillar också förinspelad musik... Det är därför jag tänker skriva om det lite.
Jag kommer inte att ändra i A:s stämma. Möjligtvis lägga till lite, men det blir absolut ingen avancerat.
Dum fråga kanske, men hur bra är hon? Hur länge har hon spelat?
Addiz: Jag gillade och Music & Lyrics. Inte jättebra, men rätt kul. Gillar både Grant och Barrymore.
Linum- va bra.
Anna har spelat i 8 år ca. Hon är ok, ibland låter det som katten blir överkörd, ibland låter bra. Hon har spelat en del skolkonserter, kvartett, skolorkester o kyrkan. Nåt bröllop ihop med en tvärflöjt
Jag har haft en jätte jobbig helg med mycket jag och fix hemma!
I fredags så blev det 15 timmars pass och jobbade även natt i lördags...
Ville sååå gärna hinna till bautis vigesl men med tvätt och annat som skulle fixas hemma innan jag skulle iväg och jobba så blev det inget *snyft*
Min man .. (fniss) jobbade lång pass han med på Way out West så vi var HELT döda igår...
Blev en film med kina mat och bara slappa...
Jobb ska det stå,,, inte jag.... hehehe
Hej tjejer!
Bauti:
GRATTIS GRATTIS!
Du var såååå fin... & vilken underbar liten ringbärare!!!
Tezz:
Vad skönt att hippan är över & att du kan få lugn & ro fram till bröllopet.
Blev det svensexa för din m2b?
lykke:
Vad bra att du bestämde dig för att njuta & att hippan blev bra!