Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Hejdå Freda! Jag lånar gärna påsen hela helgen!
Nu har fjärilarna i magen spritt sig så nu röjer det för fullt!!
Hehehe....
FredagenDen13 - Hej då!!
Vilka är det som kommer imon??
Nu blev jag snurrig
Trevlig helg på er!
Jag kommer tyvärr inte imorgon
Nickes fru - trevlig helg!
okey... dax att traska hemåt!
Ha det så mysigt på Bautis bröllop imorgon!
Tusen pussar till dig Bauti! *pusssssss*
Kramar till er andra!
TezzAmore - Trevlig helg på dig!
Och njut nu för fan!!
Dags att åka strax då...
Ha det så bra så länge och jag hoppas verkligen på att få hinna till imon. Till och med skrivit ut karta så jag hittar
Bra sida för oss med fotbollsben... och alla andra ben också för den delen!
www.duoboots.se/index.php
Vi syns imorrn.
Godkväll i stugan. Idag har jag hunnit med en del iaf. Började dagen med en liten ansiktsbehandling. Jätteskönt och kul. Hon jag var hos gifter sig nämligen samma dag som oss, så det blev en del bröllopssnack. Sen blev det en tripp ner till stan. Jag lyckades faktiskt att köra alldeles själv till bröllopsbutiken. De var på inköpsmässa idag så jag fick vänta där 20 minuter innan de öppnade, men det var ok. De sa att de kommer få in en massa mer saker nästa vecka, bla lite andra såpbubblor. Så jag håller mig till tåls några dagar till och åker dit igen nästa vecka.
Runt på stan och inhandlade en massa olika saker. Men vad svårt det var att få tag på tårtbestick. Fick inte löst allt på listan, men iaf lite granna. Några saker mindre att göra.
Väl tillbaka åkte vi till kyrkan och träffade prästen och gick igenom vigseln. Vi fick gå tillsammans fram och då först började det sjunka in vad som kommer att hända. Jag har försökt att tänka på det och föreställa mig för att inte känna mig överrumplad. Måste erkänna att jag faktiskt börjar känna mig väldigt nervös nu. Men som jag sa till prästen, vi tar oss igenom det på ett eller annat sätt. Det är ju prästens jobb att hjälpa oss igenom det. Men nu börjar det kännas väldigt spännande.
Sedan åkte vi direkt hem till min kompis(som för övrigt ska spela på vigseln) och hämtade tallrikar som vi lånar. Blev sittande där några timmar och bara snackade. De är underbara människor som bara fyller mig med positiv energi, så nu börjar jag återigen känna stor glädje över bröllopet.