• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

hmmm... skriv texten, markera o klicka på två spalter. Eller ta med den på torsdag

• Bauti

Jag testar lite till. Annars så lär jag datorn att flyga.....

Tack för hjälpen

• MissPhoenix

sitter och tänker på en ganska knepig sak..... vet inte ens om jag vågar erkänna det MEN, om allt går som det ska med rullande ägg och så , borde jag ha min ägglossning under vår förhoppningsvisa smekmånad. Alltså 4dagar efter bröllopet ungefär - och det hade varit såååå mysigt att "få till" en bebis då om det går... Fast, egentligen vill jag nog inte få fler barn just nu..men tänk så mysigt det hade varit

• Addiz

Bauti: om du har markerat ditt blad och gjort två spalter så kan du fortsätta skriva text i spalt 1, och den kommer då, när den inte längre får plats i spalt 1, automatiskt hoppa till spalt 2... Texten alltså. Men personligen så tycker jag dte är ett väldigt jobbigt sätt att jobba på. Du har inte powerpoint istället?

MissP: säg till om vi kan hjälpa dig med att fixa nåt! Kul att placeringskortshållarna blev bra!

• Addiz

Jo förresten, kollade lite på Familjeliv, och jag tror inte att det är "vår" Nibla.... Om hon inte förra året i mars var gravid i vecka 38 och hade ridit på sina hästar fram till v 23....

Nibla: var äääääär du?!?! ;)

• Addiz

lykke: när jag läser i tråden tycker jag du har varit grymt effektiv!!!! Go lykke!

• Ab fab

God morgon

inte effektiv ännu.. sovit tills nu. Himla skönt. Skruttar omkring o sjunger till radion. Dert regnar inte just nu så det får nog bli kaffe på trappan

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Har nu läst igenom det flesta sidorna...

Lykke: Va roligt att du fick ett bra pris på blommorna! Jag gillar det stället, fastän de är lite bohemiska där!

MissP: Var köpte du underkläderna nånstans?

Carma: Åh, så det är snart möhippa på G? Kul!!

Annars har vi haft en underbar minisemester! Vi åkte upp till Dalarna i lördagsmorse och på kvällen satt vi i förtältet och grillade och drack vin för det regnade lite. Söndagen var något bättre väder och vi åkte på guidar tur i Dalhalla. Måndagen var kononväder och vi var på lite sightseeing i Mora. På kvällen var vi på Rapsody in rock på Dalhalla! ( www.eldkvarn.no/dalhalla3.jpg ) Åh, vilket fantastiskt ställe!! Att sitta där under stjärnklar himmel, i ett enormt gammalt kalkbrott och höra bla. Sara Dawn Finer ta i från tårna var underbart! Dalhalla är ju berömt för sitt fantastiska ljud och nu förstår jag verkligen det. Det var så "rent" ljud att det kändes som att man satt och lyssnade på en skiva! Kan definitivt rekomendera er som inte varit där att åka dit nån gång!

• Carma07

Godmorgon

Här är en panikslagen brud som inte kunde somna igår. Kändes som om vi inte alls skulle få ordnng på det. Blev klarvaken och gick upp och skrev massor av listor. Så nu gäller det att bli lika effektiv som lykke.

Tezz: Låter som en mysig minisemester.

Har inte bestämt mig ännu för om jag ska åka in till stan idag och fixa ärenden eller göra det imorgon när jag ändå ska till stan för att träffa er. Jag måste in och jobba några timmar någon av dagarna också.

• Carma07

MissP: Är borden och stolarna fortfarande till låns?

Har ni tips på parfym? Vill ju ha en bröllopsparfym och gillar friska och fräscha dofter. Är lite dålig på parfymer och behöver lite tips om vad att börja kolla på.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4