Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
ska jag behöva hålla mig tills på tors???
Nides - läser du det här kan väl du maila mig din adress. Antagligen kommer jag sist eftersom att jag jobbar till sju... Men jag kör som en biltjuv så tio över är jag där
Mornings ladies
första lediga dagen gick i koma. Gjorde inget alls. Idag är listan desto längre... Men jag har lyckats åsta komma stopp i vasken. FAAAAAAN... är det någon som är rörmokare. R är i Paris så jag får ge mig ut att leta grannar
Morning lykke!!
Fördelen med att bo i hyresrätt är att så fort något sådant händer - ja alltså stopp i vasken och dyl så ringer jag bara fastighetsskötaren, så tyärr jag har inga knep att dela ut
VAR ÄR SOOOOOOOOOLEN?????
MissP: Solen ska inte leta sig fram idag. Det ska ju bli pisseväder idag igen. Tänkte jag skulle passa på att gå en promenad innan det börjar regna. Måste bara peta i mig lite frukost först.
lykke: Tyvärr inget bra på rörmokeri.
MissP: Adressen är redan utskickad. Har du kollat din e-mail?
Carma - ja, har kollat min mail men kanske inte är med på nides lista...Eller så vill inte hon ha mig där *snyftar högt*
va, ingen sol idag? jag som nästan hade börjat att hoppas!
MissP: Jo, jag såg din mailadress i utskicket. Men jag kan vidarebefordra mailet till dig.
carma...jag ska kolla igen - vänta lite....
MissP: Snart har du ett till iaf.
Hej tjejer! Skickar hälsningar från ett varmt och härligt dalarna! Är tillbaka på jobbet imorn så vi hörs mer då! Kram till er alla!