• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

Carma - weeeeee Låter som om det är hippa på gång!!!!!!!

• Carma07

MissP: Vad skönt att äggen börjar rulla igen. Det är ju inte bara bra att ha ägglossning för barnpoduktion utan en förutsättning.

• Puman-prinsen

MissPhoenix - Hehe.. så var det nog, minnet sviker

Måste va någon koppling där, men sååå läskigt att sånt händer så ofta nu för tiden...

Grattis!!
    Vi försöker med att få barn. Köpte mitt första ägglosningstest för 3 veckor sen, testade den 6 juli och det var positivt
    Så den helgen så var det hårt arbete,, Hehe
    Nu är det bara att vänta om det blev träff på första gången. Annars så har jag inget emot att försätta jobba hårt

• Carma07

Låter som en hippa. Ska jag bli nervös, eller? Jag gillar ju inte att göra bort mig på stan med alla möjliga tokiga uppdrag så jag hoppas inte att de har hittat på det.

• Puman-prinsen

Carma07 - Spännande!!!

• Carma07

Nä, tillbaka till min semester. Vi hörs senare.

• MissPhoenix

Carma - visst är det en förutsättning med rullande ägg OM vi nu vill fösöka få fler huliganer Den vi har är hur vild som helst. Vi har fäktats med svärd hela morgonen.

Puman - lycka till men tänk inte så vansinnigt mycket på det. Ta det lite sakta i början så att du inte blir alldeles för besviken om det inte har tagit. Annars är det ju alltid kul att öva!!

Carma igen - jag tror inte du behöver oroa dig... Det var nästan läskigt under möhippan när jag upptäckte hur väl alla mina vänner kände mig. Med tanke på uppdragen jag fick så hade dom verkligen prickat varenda en av alla saker jag är rädd för. utom spindlar och sniglar som dom uteslöt - men dom är jag SJUKT RÄDD för!

• MissPhoenix

Carma - njut av semestern!! Jag jobbar 5,5dag till-.....SEN är det bröllopspanik som gäller!!!

• Puman-prinsen

MissPhoenix - Nä det gör jag inte heller mest spännande!!
    Och glad över att allt är som det ska med mig efter min op.

bröllopspanik!? varför det?

• MissPhoenix

Bröllopspanik eftersom att jag jobbar in i det sista och allt som måste handlas får handlas nästa vecka eftersom att vi inte hinner innan. Men, än så länge är jag ganska lugn. inget barn hemma - han är med mormor och morfar och J jobbar hela veckan..

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4