• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Bauti

Hej i solen

Har lite svårt att skriva med mina ömmande fingrar. Inte lätt när man skall vara Bruce Lee *fniss*

Dagen skall jag nog tillbringa ute i solen. Det kommer ju regn (som vanligt) i morgon.

Tråkigt att höra det med fysen MissP.

Linum
    Tack för receptet på trolldeg

Lykke
    Mmmmmm, ja visst har vi det bra i solen

• MissPhoenix

Bauti - jag hade också velat spendera dagen i solen.... Fast, det får bli solariet imorgon istället

Kan se dig framför mig gå loss på träden...

• MissPhoenix

När skulle fredag komma tillbaka? och Tezz???

• MissPhoenix

Nu lämnar jag er för en stund - chefen är på ingång om en stund och jag måste jobba lite. Tittar in eftermiddag igen. Kram på er alla!!!

• Puman-prinsen

Goddag tjejer!!

Jag har haft en väldigt fartfyllt helg, i fredags så fick jag köpt underkläderna till fotograferingen, handlade på panduro och kam till slöjan. Sen åkte jag till min pappa för att hämta souveniren till bröllopet som hade kommit från sydamerika som gästerna ska få. Som är en svan dekorerad med våra namn och datum som gästerna får som minne av bröllopet.

På lördan fick jag gå upp tidigt och åka till min klänning skräddaren gjorde dom sista ändringarna så nu får jag INTE gå upp i vikt.

Efter det så åkte vi till fotografen!
    Hade jätte kul och kände mig hur nöjd som helst med resultatet. Hämtar foton imon om tiden räcker till... Sååå spännande!

Igår fick jag även bestämt vad för godis jag ska ha i cellofan påsarna, gelehjärtan blir det
    Köpte även ritblock och kritor till barnen. Jätte billigt! 10kr st..

MissPhoenix - Vad skönt att du är nöjd med tjejen från face, hur mycket kostar det? Var fixar du håret?
    Gud vad jobbigt det med frysen!

Hade ni en trevlig fika i helgen?

• Linum

MissP: glöm inte bort alla räkor, hummern, kobebiffen och tryffeln ni hade i frysen...

• Carma07

God förmiddag

Här är ännu en med semester idag. *tjohoo* Har planerat att göra mina ärenden en annan (regnig dag). Idag blir det planering med papper och penna så jag kan passa på att vara ute i solen.

bauti: Vad har jag missat? Varför har du ömma fingrar?

Imorse vaknade jag med illröda knogar. Kikade försiktigt på sambon så inte han var full med blåtiror. Men han verkar ha klarat sig. Jag börjar antagligen bara få nariga händer.

Tezz ska nog vara tillbaka tills på onsdag.

• Carma07

MissP: Vad tråkigt med frysen. Det kan ju ligga en hel del "pengar" där. Inte i vår frys dock, den är nästan helt tom.

Puman: Låter som att du fick mycket gjort i helgen. Kul med fotograferingen.

• Bauti

Carma
    Jag skulle såga ner vårat äppleträd. Tog i ordentligt och då slant sågen och jag gjorde ett karate slag rätt in i stammen. Kan meddela att jag skrek.

• Carma07

bauti: Ajajajaj!! Det lät inte så mysigt.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4