• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

addiz- ja på detta skitjobbet tänker jag utnyttja allt vad jag kan

• MissPhoenix

porrbutiken vet jag vart den är!! Tänker du på den som är precis innan man ska köra in i p-huset nk???
    Om man kommer från kanalhållet?? Eller är jag ute i ett virrvarr?

• Addiz

Linum: ni är välkomna om ni vill! Har dock bara espresso eller latte, inget "vanligt" kaffe, om ni kan stå ut med det?

• Addiz

MissP: det är rätt, och om du kommer från kanalhållet så ligger Pärlehuset innan porrbutiken!

• MissPhoenix

aha... *börjar fnissa* jag hade ingen aning om att det låg en porrbutik där och så åkte jag och J förbi och jag frågade honom vad nyhavn va för affär .......

• Linum

Addiz: Martin här, klart att en espresso slinker ner, men bara om jag får dela den med Boman.....tick tack snart bankar det på porten ;)

• Carma07

Linum: Har faktiskt ingen aning om vart porrbutiken ligger. Men om inte pärlehuset finns med på gula sidorna, så kanske porrbutiken gör det.

• MissPhoenix

Carma- tror att porrbutiken heter nyhavn erotica..... (vi skyller på att jag är allmänbildad )

• Addiz

Linum och M: får jag locka med en sen lunch också? Tänkte göra en greksik sallad...

• Linum

Addiz: Locka på du! Låter gott! Ska bara åka till M:s jobb först, så kommer vi till dig vid 2.

Kul!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4