Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Trevlig helg! Jag försvinner strax också!
Jag ska gå och se Harry Potter på bio ikväll! Det är en överraskning til min m2b, han vet inget :)
Hoppas han inte läser här...
Nu har jag gjort våra monogram i cerinitlera. Skall bli kul att testa hur det funkar i morgon.
Sov sött *S*
Goda natten!
Hoppas ni alla har klarat er utan större blessyrer Fredagen Den Trettonde.
Hoppas att Freda har haft en underbar dag!! Vädret har varit kanon här, hoppas det var det nere i skåne oxå!! Skulle de stanna kvar där eller kommer de hem snart igen?
Var på stan idag och fikade, samlade på oss ett gäng resekataloger så nu ska vi nog planera lite bröllopsresa längre fram till hösten. *kul*
Kikade på länken till youtubes som Bauti (?) lagt in några sidor bak, den med Crazy Bride och kom helt ogenerat att tänka på... ja ni vet vem...
*fnissar*
Addiz - jag har också beställt våra blommor där . Blev ca 1700 för min bukett, två tärn buketter och 3 corsage. Och tur är väl att jag beställde där - det var inte så lätt att binda - en vad jag trodde- enkel rund bukett med vita rosor..... Både jag och Jocke gapskrattade när jag var klar!!
Nu är gästpresentationerna klara, ordningsregler, menyn, tv-tablån och tack-listan. Har precis påbörjat vår livslinje.
God morgon
Idag är huvudet som det skall
Är jätte nyfiken på Fredags berättelse
Sa dom ja?
Bokstäverna i cerenitlera blev för tunna. Bara köpa ny lera och göra om.
bauti - skönt och höra att du känner dig bättre!
Vi får väl hoppas att dom sa ja och att inga större incidenter hände.
GÖr du monogram i cernitleran?
*vink vink*
HEJ MissP
Japp, vi skall ha det istället än ett brud par på tårtan.
Smart!!! Det har jag inte tänkt på...... Jag vill nämligen inte heller ha ett brudpar på toppen. Själv sitter jag med festhäftet - tog mig i kragen igår och faktiskt började och det är inte mycket kvar. Ska bara hem och leta upp lite foton....