• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Bauti

Tillbaka efter en vända på stan.
    har inhandlat ritpapper som gästerna skall få rita på och vi sedan skall rama in (beror hur det kommer att se ut). Har oxå handlat en tavla som P & jag skall måla tillsammans på. Köra omkring fingrarna i färgen. Hoppas att det skall bli ett konstverk.
    Har planterat nya lavendel i trädgården. Några hade strykit med i flodvågen som har hållt till här.

• Ab fab

Miss P - behöver du hjälp så säg till. Hjälper gärna till.

Kul att måla bauti-

• Bauti

Hon i affären frågade hur gamla barnen var som skulle använda färgen
    -"Ja, si sådär 30+", sa jag *fniss*

• MissPhoenix

Lykke- får jag låna staffliet?? (stavar man staffli så??? ) Annars är nog allt under kontroll??? Eller...ja tills vidare. En kompis fick smita iväg och betala min korsett eftersom chefen inte kommer att komma på hela veckan och min internetbank inte funkar. Så jag hinner få den i tid..

• Ab fab

Självklart. Nibla har det så ta kontakt med henne

• Bauti

Lykke
    Du kan få hjälpa mig
    Jag får inte det att funka, med den j#2@ datorn.
    Vårat festhäfte skall vara ett delat A4 på längden.
    Hur får jag skriften separerad på sidorna?

• Ab fab

skriver du i word? I så fall finns en ikon som heter "spalter" där väljer du en, två, tre eller fyrspaltigt

• Ab fab

eller så finner du det i format

• MissPhoenix

Lykke- TAck!!! Jag är dundertrött nu..längtar bara hem och vill krama min son men han ska sova hos sin mormor och morfar inatt igen... usch saknar ju honom......
    Sååå - jag ska iväg och mata katterna istället. Vi bor hemma tills på fre sen bär det ut igen i 4 dagar...

• Bauti

Lykke
    nu har jag två spalter. Men hur får jag text i spalt två??

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4