Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
tezz- jag var också lite osäker på vilken sorts trosor de skulle bli men bestämde mig för att köra på string. Mest för att jag hittade ett par supersöta som matchade bh:n....
Ang imorgon så spelar det ingen roll för min del - jag kommer ju ändå sist
Men - kanske ska vi avvakta och se vad det blir för väder??
Är det en varm dag så kan det vara bra med ett par med längre ben, Tezz. Inga skavsår... Byt till tringen i guld på kvällen istället
Lykke: Bra tänkt... fast "ben" brukar rulla upp sig mellan benen på mig.... har jag haft fel stort då?
lykke - smart...annars funderar jag på att talka låren
köp dem med lite lösare ben... som ett par boxer. Skavsår är ju läskigt och jag antar att en lång fodrad klänning gör att dtblir varmt. Jag har läst här på BT om de somtänkte ha cykelbyxor för att undvika
Linum: Vi kan väl höra med Nides vad hon tycker. Om hon har planerat och gärna vill fixa mat för att hålla sig sysselsatt eller om vi har lite knytis. Men om vi ska ha knytis får jag nog sticka in till stan idag isf så jag slipper springa med maten på stan.
Tack för tipsen på parfymerna. Nu har jag en lien lista att börja med.
Vi kanske kan ta en checklistakoll imorgon. Det hanns ju inte riktigt med sist då vi blev utslängda.
Jag har alltid "cykelbyxor" under kjol och klänning. Får grymma skavsår annars. Helst när det är varmt...
Så vi ska alltså vara inomhus imorrn? Sa vi inte picknick i Slottskogen om det var fint väder? Har jag fattat helt fel?
Tezz: Usch, skavsår brukar jag få i kjol och klänning. Inte kul. Jag har ett par trosor som sitter ungefär som cykelbyxor, men som är vita med lite spets. Inte speciellt sexiga, men det tycker jag inte brännmärken på låren är heller. Håller med lykke, byt till andra efteråt.
ska jag byta trosor??? nu blev jag helt vilsen... kanske ska man ha ett par boxer iaf?? Och kanske ha med stringisen ifall det inte är så varmt??? *VEEEEEEELIG*
Linum: Från allra första början var det väl bestämt att vi skulle vara hemma hons Nides eller ev. på hennes mysiga gård... sedan har det ju varit lite hit och dit med planerna och sist så skickade ju nides ett mail att vi gärna fick komma hem till henne för att hon tyckte att det var skönt att hålla sig sysselsatt...
Jag är gärna hemma hos Nides om det passar henne... dels så är jag en frusen typ och så måste vi konka med oss käk och prylar till jobbet. Fast först måste vi handla käk att ta med! Hahaahaha!