Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
bauti- skickar du adressen?
bauti: Egen blogg? *nyfiken*
Bauti - just det, victoria har jag ju glömt. inte jättelångt härifrån... dit kanske man skulle bege sig.
Linum - det finns manschettknappar med "monogram" på att beställa - på namnsmycken.se tror jag det var.
Carma - vi köpte en färdig gästbok som är tvådelad. Ena halvan är för gäster att skriva i och den andra halvan för oss att skriva om vår dag i. Som en minnes grej.
Carma: Just det. De är fortfarande i stugan på semester, och faxen hemma funkar tydligen inte. Jag vet att noterna du söker finns på Stadsbiblioteket. Jag ska in till stan i eftermiddag. Ska jag kopiera dem till dig, så får du dem imorrn?
Vilka sånger var det?
catti-pontus.blogspot.com/
Så, tror att det skall funka
Blogg? Wow, bauti! För många år sedan bloggade jag 70ggr om dagen ungefär och hade en väldigt uppskattad blogg. Tyvärr, av misstag raderas ALLA mina inlägg och jag tappade lusten helt. Men, det hade varit roligt att läsa nu.. Jag skrev alltså detta under mitt sista år på gymansiet och dom två första därefter.
Linum: Tack för erbjudandet, det var gulligt. Men imorgon åker jag själv in till stan och kan fixa det. Vart på biblioteket hittar man noterna?
bauti: Vad kul. Nu ligger den bland mina favoriter.
bauti- va duktigt du är. Vacker bild! Nu kan du ju lägga upp bilden på kronan
bauti - vilken fin bild! Ni ser väldigt söta ut tillsammans..