Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Linum - japp 40stygn - en stoooor grabb Näe, han kom så fel så dom fick trycka ut honom. 25stygn invändigt och 15 utvändigt... Men J säger att det är som vanligt
Får väl tro honom. Men, jag kunde knappt gå på en vecka.. nu i efterhand skrattar jag åt det men då var det inte roligt.
Jodå- adoption är faktiskt ett alternativ Men vi måste bo större först..
Usch....har ingen bröllopslust alls idag, känns som om stressen gjort mig helt off istället för taggad. Fast, egentligen är jag inte så stressad och det är inte särskilt mycket kvar att ordna.
Men börjar få kalla fötter när det gäller min klänning...ÄR det THE ONE liksom???? om inte, vill J gifta sig fler gånger?? Massa livsavgörande frågor idag känner jag...
Jag tror inte att det är klänningen som ska vara the one, utan en själv. Om man har en dålig dag skiljer sig "the one" mil från "the one" en bra dag.
linum - vad vis du är!!! Så kanske det är..igår när vi gjorde provningen så var den jättebra..men idag när livet är lite knas och jag är småstressad fast bakvänt så tvivlar jag. Du får ta plats som min nya husgud istället för Dr Phil....
Tillbaka från affären. Sambon har ställt sig att baka, så jag passar på att använda datorn. Ikväll är planeringen att sy köksgardinerna och att sätta ihop ett dokument om hur vi vill ha fotona.
lykke: Är så ruggit imponerad av hur effektiv du är.
Linum: Nu missade jag ju dig. Är du kvar på tråden? Har ju frågor om noterna.
Missade att läsa en hel sida innan jag skrev mitt inlägg.
MissP: Har du mycket kvar att fixa? Säg till om du behöver hjälp med något.
jag slår mig själv med häpnad ... *s*
Gelén är misslyckad, den har inte förstått att den skall vara gelé utan rinner... hmmm...
Skickade ut en SMS till de flesta av mina vänner: Vad gör en fest rolig? var frågan. Nästan alla svarade- trevliga människor, en svarade "Champagne", en svarade "avsaknaden av fåniga lekar". Gästerna är ju redan inbjudna så de var inte så mycket hjälp
Jag ställer frågan till er- vad gör ett kalas roligt?
Ett kalas blir roligt i mitt tycke när kombinationen är bra. Alltså - när "alla" har trevligt och även värdparet har skoj. Det finns liksom inget värre att komma till en fest där värdparet är stressade och gnabbas ideligen och man som mest känner sig i vägen och undrar varför man kom dit.
Och kombinationen av människorna är också viktig - att de har kul tillsammans.... Asså - det är nog inget riktigt svar på din fråga men då brukar iaf jag ha trevligt. Sen brukar alkoholen och maten och lekarna sällan spela någon roll.
Carma- höjtar gärna men egentligen är det inte speciellt mycket kvar...Allt ska ju bara klaffa nu....