080705
Tjena alla andra brudar...här..jag tänkte starta en tråd för oss som ska/planerar att gifta oss nästa sommar....det skulle vara roligt att följas åt i all planering.....
Tjena alla andra brudar...här..jag tänkte starta en tråd för oss som ska/planerar att gifta oss nästa sommar....det skulle vara roligt att följas åt i all planering.....
nu har vi berättat för släkt o vänner....de blev jätte glada.....fick en skål o allt.....mina syskonbarn ska vara tärnor...o min bror o hans fru ska fundera på toastmaster uppdraget....
Å vad spännande!
Vi har bokat tid med en fotograf nästa vecka!
Är sååå spänd!
Ska bli jätte kul!
Hej
jo då den 5 juli 2008 slår vi till i österhanige kyrka i Haninge.
Hej
miaspias: KANONKUL!! vad roligt! Kul att de ville åta sig de hedersuppdragen också! :)
mayasbröllop: spännande.... hoppas verkligen han/hon verkar bra! hade "bestämt" att min svärfar skulle vara fotograf men nu tycker alla att det är taskigt, att han borde få njuta på sin sons bröllop... och det är ju sant... så jag måste också ut på forograf jakt :)
Blivande brud 2008-07-05: KUL GRATTIS!! hur långt har ni kommit i planeringen?
ja min bror har inte svarat ännu..men jag håller tummarna
finns det fler som gifter sig denna dag
Hej hej! vi gifter oss också den 5 juli nästa år, vi har än så länge:
Bokat kyrka, planerat lokal, skrivit listan på vilka vi ska bjuda, planerat menyn, bokat fotograf och smink, köpt klänning.
Älskar att planera bröllopet!
Hello, det börjar ticka neråt nu.. :) inte ens 11 månader kvar!! :O jag sitter med gästlistan just i detta nuet.. *suck* antingen bjuder jag 60 st eller 90 men mina listor är på 60 eller 130!! :( gaah får bara ta in 90 i festlokalen... hade bestämt mig för den större listan men det är ju svårt att välja bort gäster... fy att man "måste" bjuda respektive till vänner och bekanta.. :(
vi ska hyra klänning....+ kläder...men jag har mest tittat på nätet....
Fotograf e bokad!
Känns som det inte finns mycket mer
att göra nu...
Vi fick inte boka kyrka + lokal än... :(
Vi har berättat för båda våra systrar nu!
Jätte glada blev dem!
Men nu har vi en utlandsresa framför oss
snart, så vi måste ju fila lite på den oxå!
Hur går det för er andra?