080705
Tjena alla andra brudar...här..jag tänkte starta en tråd för oss som ska/planerar att gifta oss nästa sommar....det skulle vara roligt att följas åt i all planering.....
Tjena alla andra brudar...här..jag tänkte starta en tråd för oss som ska/planerar att gifta oss nästa sommar....det skulle vara roligt att följas åt i all planering.....
mmn i veckan är det ju ett år kvar till bröllopet...man kanske ska försöka hitta på något
Grattis Mitziemoe!
Vad roligt!
Nu e vi flera!
Det jag är mest rädd för är...
1.Att jag ska vara helt stressad när dagen kommer.
2.Att när vi berättar för alla så kommer
alla att ha 100 synpunkter.
Så har man haft det så himla mysigt att planera tillsammans, bara vi 2.
Vad är ni andra mest oroliga för?
att få en bra budget....vill inte lägga ned allt för mkt pengar
I dag e det exakt 1 år!!! Med tanke på att regnet VRÄKER ner här känns det halmotiverande...
Men det finns väl ngn vers om att regn i slöjan ger tur... ;)
ETT ÅR KVAR!!!
:D jag och min sambo har haft en underbar dag idag, Ett år sedan exakt sen vår förlovning också :) fick rosor och vi har vart ute i skogarna och sjöarna och bestämt vart vi ska fota oss nästa år :)
Sorry, kom och boxade mig in i denna tråden :)
Men nossken: shit vad länge sen jag var inne, ska ni gifta er 5 juli? åh vad roligt!! skönt att ni äntligen bestämt satum så ni kan börja boka och så!!! Grattis till kyrkbokningen också!!!
Snitte: Jajamensan - vi har bytt datum! (Norrsken här
) Kyrkan bokade vi ju förra veckan (tror jag det var?
) och igår bokade vi lokalen!
här uppe i norrland så har vi haft jätte bra väder igår...super varmt o kvavt.....även idag..jag tror inte att det har regnat på 2 veckor minst
Vad kul med en ny 5 juli tråd! här var det inte fint väder på 5 juli så vi hoppas starkt på att vädret ädrar sig till nästa år!!
Norrsken/pumkin 5juli- 2008: Gud vad roligt med festlokal bokad också,,, har ju vi med men jag börjar tvivla... vill nog öka på gästlistan och då får alla inte plats... hm... när vi bokade sa va max 90, men nu lutar vi åt 130.. ???
snitte: Oj oj. 130 personer! Vilken härlig fest ni kommer ha! stjärngudinnan_=gica