080705
Tjena alla andra brudar...här..jag tänkte starta en tråd för oss som ska/planerar att gifta oss nästa sommar....det skulle vara roligt att följas åt i all planering.....
Tjena alla andra brudar...här..jag tänkte starta en tråd för oss som ska/planerar att gifta oss nästa sommar....det skulle vara roligt att följas åt i all planering.....
det kommer säkert fler o fler...hehe vi ska ev berätta för familjen på fredag..
miapias: åååh vad spännande!!! hur tror du att de kommer reagera?
jag vet inte..vi ska försöka få min bror o fru o vara toastmaster o mina syskonbarn o vara tärnor...
Då håller vi tummarna för att de svara ja!! jag har redan frågat alla mina... gjorde det förra året när vi förlovade oss... nu ångrar jag nästan tärnvalen... :(
oj, Snitte- 5/7-2008 hur kan det va att du ångrar dig?
Vi ska vänta å berätta till hösten,
vill inte att att blir hypat...
Det jobbiga nu är att vi nog måste ändra datum...
1 vecka framåt.
Just den 5e är det ju Roskilde festivalen
och flera av mina bästa kompisar har åkt dit sen 12 år tillbaka.
Känns inte alls kul att tvinga dem och välja...
*typiskt*
Det är jobbigt när man har siktet inställt på ngt som inte blir så...
Men men, som min sambo sa, en vecka hit eller dit?
Det viktiga är ju att alla som står oss
nära kommer...
Hej!
Mayasbröllop: Synd att ni måste byta datum men det verkar ju ganska klokt om många av vännerna brukar åka bort då..
Jag skulle dööö om vi bytte datum för vi ska gifta oss på vår tvååriga förlovningsdag, så datumet är ju lite speciellt.
Nej mina tärnor, jag ska ha 4 stycken syrran och 3 vänner, mina vänner har inte visat nååågot intresse överhuvud taget och om jag försöker nämna ordet bröllop så suckar de bara och tycker att det är ju sååå långt kvar... men jag menar... jag kommer ju hinna ha gjort all planering innan de vill engagera sig.. :( tråkigt men så är det väl antar jag... syrran ställer upp iallfall! :)
Klart att det är annorlunda om det är en speciell dag...
Men vill ville ha i början av sommaren, så den 5e var den första helgen efter nationaldagen, studenter, midsommar osv...
Men jag har sagt till mig själv att jag får inte flippa ur på grund av något med bröllopet. Det är oxå det ända som gör min kille nervös...
Men jag e inte ett dugg flexibel av mig... :( får nog stor chans att öva på det under året... ;)
Så e det ngt som händer (typ byta dag)
så behöver jag en natt att sova på det...
så jag hoppas det inte händer alltför mycket, då kommer planeringen att ta låång tid haha.
mmn vi ska berätta nu för det är så att nästa år så fyller jag 30 i mars.. o min bror 40 i juli 15 dagar efter bröllopet o är man ute i god tid så kanske vi inte krockar.....med hans födelsedag....
miapias: aha... ja då kan det vara smart att berätta i tid så inte det planeras in några födelsedagsfester då...
Men flyttar ni en vecka fram eller så så kanske inte såå mycket brhöver ändras i planeringen eller har ni bokat mycket ännu?
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2359750.html
hittade en till juli tråd, rätt många julibrudar där :)