080705
Tjena alla andra brudar...här..jag tänkte starta en tråd för oss som ska/planerar att gifta oss nästa sommar....det skulle vara roligt att följas åt i all planering.....
Tjena alla andra brudar...här..jag tänkte starta en tråd för oss som ska/planerar att gifta oss nästa sommar....det skulle vara roligt att följas åt i all planering.....
aha gica :) hej!
Ja, först tänkte vi dissa en massa kusiner och släkt som vi inte känner så väl men det lutar åt att de blir bjudna ändå... men då måste vi ju ha ny festlokal... hmnn.. ??
Snitte: Vilken tur att det är ett år kvar då, så hinner ni leta efter ngn större lokal
Snitte: Jag är också sådär, velar fram och tillbaka. Men än så länge står vår gästlista fast på drygt 80 personer, och fler än så får inte plats, varken i kyrkan eller lokalen
vi har stor kyrka men liten festlokal....det är väl ca 50st....jag har diskuterat med min sambo ang hans mamma....han vill inte bjuda henne..suck...hon skilde sig från hans pappa då han var tonåring o sa upp all kontakt med min sambo....nu när han fyllde 30 år för nåt år sedan tog hon kontakt igen....han vill verkligen inte att hon ska komma.....vad säger ni???
miapias,
jag förstår sambon...
Hur gammal e han nu?
Att bara dyka upp igen när det passar lixom? Vad e det?
Han får väl tänka till ordentiligt, står han fast vid sitt beslut så stötta honom...
Hoppas det löser sig!
miapias: Jag förstår din sambo, har en liknande situation med min far och har många gånger funderat på om jag verkligen vill bjuda honom. Men jag vet att jag kommer ångra mig så himla mycket om jag inte gör det, om inte nu så åtminstone när jag blir äldre...
mm min sambo är 33..o mamman bor väl 60 mil härifrån...hon brukar ringa vid hans födelsedag o så....men inte så mkt mer....tydligen så gifte hon om sig nån gång under 90 talet o då blev inte min sambo bjuden....det är det som sitter kvar tror jag....
miapias: Jag blev inte bjuden på min pappas utomlandsbröllop, trots att mina småsyskon fick följa med...
Pumpkin - 5 juli 2008
Fy vilken besvikelse....
Sitter här och kollar fotograf!
Finns ju hur många som helst!
Vilka har ni andra valt?
Det känns som loka, kyrka och fotograf e det viktigaste att börja med!
Eller vad tror ni andra?