• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • Hoffsan

Virvel: Min hänger hos mamma o pappa och jag har varit där o provat den en gång
    Skor, slöja och tiara finns också där. Åhh man längtar verkligen...

• Kattis08

wow, har ni redan köpt era klänningar!
    Jag va och kikade på lite klänningar i helgen, och då tyckte dom jag var alldeles för tidigt ute, och skulle återkomma i vinter! men jag vill ju bara titta ju =)

• blivande fru larsed

Hoffsan

Jättefin klänning!!

• blivande fru larsed

Katarina K

Har inte heller köpt klänning än, har inte ens börjat prova...men om ett par månader drar jag nog ner till gbg! Längtar....

PS. Heter också catarina...hihi

• Saga med Nova

Virvel: men va? är nog dum.. såg inte..

• Virvel

Saga med Nova
    Jag la ut dom precis när jag hade sett ditt inlägg och tog sedan bort dom efter en stund. Jag vill inte ha dom liggandes där då jag inte ska visa någon av mina nära och kära hur klänningen ser ut innan bröllopet.

Är vi in samtidigt någon gång så kan jag lägga ut dom lite snabbt om du vill se.

• Saga med Nova

ja är nog bäst då Jag får hålla mig tills du har gift dig annars hihi

• Hoffsan

blivande fru larsed : Tack Jag kommer att göra lite ändringar med den lite längre fram. Kommer att sy i knappar i ryggen och så ska den tas ut nån cm vid höfterna o läggas upp en liten bit.

• blivande fru larsed

Hoffsan,

Hur hittade du din klänning? Letat länge? Visste du innan precis vad du ville ha?? Eller sprang du bara på den av en slump?

Själv har jag ingen vision, hoppas bara att jag hittar den sådär! Och inte behöver välja en massa, har världens största beslutsångest när det gäller allt....

Svar på tråden Augustilistan 2008